Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
Snelheid met nieuw Ultra *32MB
|
|
MarkSluijter |
Geplaatst op 18 October 2009, 09:26
|
Activiteit Berichten: 49 Lid sinds: 18 Oct 2009 |
Sinds ik van de upgrade gebruik heb gemaakt, valt het mij vooral op zondag op dat de snelheden behoorlijk worden geknepen. Dus zal ik hier af en toe even wat posten. Een paar uur later zit ik nog maar op ongeveer 30%. Gewijzigd door MarkSluijter op 18 October 2009, 11:44 |
|
|
Dr-Pepper |
Geplaatst op 24 October 2009, 12:00
|
Activiteit Berichten: 53 Lid sinds: 10 Oct 2009 |
In welke regio zit je, maybe is het al bij ze bekend namelijk. |
|
|
Fokker |
Geplaatst op 05 November 2009, 18:38
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 05 Nov 2009 |
Sinds mijn overgang naar het nieuwe modem is bij mij een identiek probleem, in de weekenden is het bagger traag, mag blij zijn als ik 10 Mb/s krijg. Overdag redelijk, na 1800 uur weer erg slecht, max 1.6-1.7 Mb/s maar snachts 0200-0300 uur is het gewoon max download dus het kan wel. Regio is Aalsmeer Helpdesk al vanaf eind september op de hoogte maar oplossingen komen er niet, wel de bekende stilhoudertjes als nieuwe splitter/kabel/router etc maar dat heb ik allemaal al uitgevoerd. Er is een tekort aan bandbreedte ofzoiets al beweren ze dat ze bandbreedte genoeg hebben. |
|
|
magicwizz |
Geplaatst op 07 November 2009, 00:47
|
Activiteit Berichten: 176 Lid sinds: 26 Oct 2009 |
Quote Fokker schreef: Sinds mijn overgang naar het nieuwe modem is bij mij een identiek probleem, in de weekenden is het bagger traag, mag blij zijn als ik 10 Mb/s krijg. Overdag redelijk, na 1800 uur weer erg slecht, max 1.6-1.7 Mb/s maar snachts 0200-0300 uur is het gewoon max download dus het kan wel. Regio is Aalsmeer Helpdesk al vanaf eind september op de hoogte maar oplossingen komen er niet, wel de bekende stilhoudertjes als nieuwe splitter/kabel/router etc maar dat heb ik allemaal al uitgevoerd. Er is een tekort aan bandbreedte ofzoiets al beweren ze dat ze bandbreedte genoeg hebben. Ze zijn wel degelijk bezig met een oplossing.. Het heeft alleen even de tijd nodig... |
|
|
Fokker |
Geplaatst op 09 November 2009, 19:08
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 05 Nov 2009 |
Quote magicwizz schreef: Ze zijn wel degelijk bezig met een oplossing.. Het heeft alleen even de tijd nodig... Het zou leuk zijn als ze dan ook iets van zich lieten horen ipv dat je zelf telkens moet bellen om te vragen of er nog iets mee gedaan word. Dit heb ik meermaals aangegeven bij de helpdesk maar blijkbaar is slecht nieuws iets dat ze niet graag willen vertellen. Was tot nu toe een zeer tevreden gebruiker maar dat word met de dag minder. Voor de duidelijkheid, zo zijn mijn resultaten wanneer ik juist mijn verbinding vol wil gebruiken, ik zou dus normaal 32Mb/s moeten halen. Gewijzigd door Fokker op 09 November 2009, 19:24 |
|
|
Dr-Pepper |
Geplaatst op 10 November 2009, 08:16
|
Activiteit Berichten: 53 Lid sinds: 10 Oct 2009 |
Quote Fokker schreef: Quote magicwizz schreef: Ze zijn wel degelijk bezig met een oplossing.. Het heeft alleen even de tijd nodig... Het zou leuk zijn als ze dan ook iets van zich lieten horen ipv dat je zelf telkens moet bellen om te vragen of er nog iets mee gedaan word. Dit heb ik meermaals aangegeven bij de helpdesk maar blijkbaar is slecht nieuws iets dat ze niet graag willen vertellen. Was tot nu toe een zeer tevreden gebruiker maar dat word met de dag minder. Voor de duidelijkheid, zo zijn mijn resultaten wanneer ik juist mijn verbinding vol wil gebruiken, ik zou dus normaal 32Mb/s moeten halen. Ik ga er van uit dat je dan al een melding open heb staan bij de helpdesk? Als het eenmaal in behandeling is kan je er zelf niet zoveel meer aan doen dan afwachten, het gaat waarschijnlijk ook niet werken als je vaker belt over de status. Erg vervelend dat je iets meld en dan weer even niets hoort, aan de andere kant kan ik ook weer begrijpen dat als je geen nieuws heb je dat ook niet hoeft door te geven vanuit Caiway zijnde. Problemen als een goed signaal met lage snelheid kost nou eenmaal wat tijd om op te lossen, je kan er niet simpel een monteurtje op af sturen. |
|
|
emilio |
Geplaatst op 15 November 2009, 12:57
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 15 Nov 2009 |
Ik maak gebruik van super abonnement (16Mb/s) en laatste tijd is snelheid erg matig. Ik zit in de regio Aalsmeer en maak gebruik van D-link 655 router icm webstar modem. Heb de servicedesk van caiway ook maar eens een e-mail gestuurd. Is snelheid in algemeen een probleem of geldt het enkel voor ultra gebruikers? groet, emilio Gewijzigd door emilio op 15 November 2009, 13:02 |
|
|
Dr-Pepper |
Geplaatst op 15 November 2009, 13:05
|
Activiteit Berichten: 53 Lid sinds: 10 Oct 2009 |
Quote emilio schreef: Ik maak gebruik van super abonnement (16Mb/s) en laatste tijd is snelheid erg matig. Ik zit in de regio Aalsmeer en maak gebruik van D-link 655 router icm webstar modem. Heb de servicedesk van caiway ook maar eens een e-mail gestuurd. Is snelheid in algemeen een probleem of geldt het enkel voor ultra gebruikers? groet, emilio Waarschijnlijk zak je als antwoord op je mail daar wel meer over te horen krijgen, eigenlijk ben ik wel benieuwd wat de uitkomst is. |
|
|
Fokker |
Geplaatst op 15 November 2009, 14:21
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 05 Nov 2009 |
Afgelopen week is er een monteur langs geweest die bij mij in huis nogmaals alles heeft vervangen, daarna in de verdeelkast van de wijk alles heeft vervangen, maar de resultaten blijven vooralsnog uit. Het enige merkbare (en zichtbare resultaat is dat ik nu een mooie nieuwe terminator tegen de muur heb. Er zouden nu allerlei netwerk onderzoeken gedaan worden, aangezien het dus niet in mijn aansluiting zou liggen. Werd vrijdag avond nog wel gebeld door caiway of ik weer kon testen, maar aangezien ik niet thuis was kon dat niet en op de afgesproken tijd werd ik niet meer teruggebeld. Dus maar weer verder afwachten. Trouwens de download is weeral bagger vandaag. Mocht het opgelost worden laat ik het nog wel weten. |
|
|
emilio |
Geplaatst op 16 November 2009, 21:20
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 15 Nov 2009 |
Nog geen reactie. Vanavond nog een keer getest. Word almaar slechter Zodra er meer nieuws is laat ik het horen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid met nieuw Ultra *32MB', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wifi snelheid te laag | Eigen netwerk | : 5 | 17 Jul 2022 |
Delta investeert in uitbreiding nieuw en bestaand netwerk | Nieuws van CaiWay/Delta | : 26 | 09 Oct 2021 |
snelheid niet stabiel | Storing | : 5 | 21 May 2020 |
G600 vs G500 relatief lagere snelheid? | Snelheid | : 7 | 27 Dec 2019 |
Groot verschil in snelheid bij VPN | Algemeen | : 6 | 22 Sep 2018 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie