obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
snelheid niet stabiel
databyte
dan 5 mb dan 90 en dan 150 niet echt stabiel voor glas
pc rechtstreeks op modem aangesloten mobiel via wifi zelfde restultaat
 
Jaco Hage
wat zegt Caiway over je ''glaswaarde'' (lichtsignaal)?
 
johan58
Ik haak even aan.
Ook hier (IJsselstein) is de snelheid niet stabiel 165 Mbps down (in het gunstigste geval soms onder de 100) en 265 Mbps up.
Met de upload zit het wel goed maar download is onder de beloofde 250 Mbps.
Caiway reageert niet op facebook messenger. Straks maar de telefoon proberen.
Even een "kleine" kanttekening, op de website word je ook van het kastje naar de muur gestuurd en kom je ook niet daadwerkelijk in contact met Caiway.
Op deze manier wordt overstappen naar KPN wel gestimuleerd.
 
Egeels
@Johan58, Het is geen algemeen probleem van Caiway. Ik woon ook in IJsselstein (IJsselveld-West, glasvezel pop-station bij de Castor-flat). Haal up en down de beloofde 250Mbit. Vanwege de corona werk ik al weken thuis (RDP via VPN). Kan niet anders zeggen dan dat de verbinding stabiel is.
 
johan58
Heeft even geduurd maar inmiddels contact gehad met Caiway.
Up- en downloadsnelheid hoort gelijk te zijn. Download ligt vaak 100 Mbps lager dan upload.
Dinsdag as komt er een monteur. Ben benieuwd naar zijn bevindingen.
Gewijzigd door johan58 op 21 mei 2020, 13:49
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid niet stabiel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie