obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Probleem met spel.
SpelSpeler
Hallo,

Sinds korte tijd heb ik een probleem met een spel waar ik al voor een ander half jaar op heb gespeeld.
Ik heb de admins van dit spel gecontacteerd en hun zeggen dat het de provider is.
Mijn Probleem: ongeveer een maand geleden was er een onderhouds beurt op het spel en terwijl dat gebeurde kon ik opeens niet meer op de site van het spel een mede speler van dit spel met de zelfde provider kan ook niet meer spelen en ook niet meer op de site zelfs een vriend van me met de zelfde provider kan ook niet op de site komen.
Ik zelf denk niet dat de site geblokkeerd wordt door caiway want, ik heb het langer dan een ander half jaar kunnen spelen en opeens tijdens een onderhouds beurt kan ik er niet meer op dat is raar, maar aangezien de admins het wel zeggen wil ik toch even informeren op dit forum.

PS als jullie de site willen weten omzelf te kijken: http://shaiyaexile.com

Mvg, SpelSpeler

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 06 2012 23:26:56:
Nogmaals hallo,

Nadat ik deze post maakte en film zat te kijken en me vader het probleem laten zien kon ik er opeens weer op, hierbij denk ik toch echt dat het met het spel te maken heeft zoals ik al eerder had aangenomen.
Gewijzigd door SpelSpeler op 06 juli 2012, 23:26
 
Caiway Webcare
We zijn blij om te zien dat het inmiddels is hersteld.

Het niet kunnen bereiken van een service heeft vaak te maken met de routering daar naartoe. Dat kan op verschillende niveaus fout gaan.

Mocht je nog eens een probleem ervaren met het niet kunnen bereiken van een website of andere host kan je een traceroute uitvoeren om de 'route' daar naartoe te controleren. Dat doe je als volgt:

Start > Uitvoeren > CMD of in Windows 7 Start > CMD
tracert hostnaam of IP-adres

Het resultaat daarvan kan je eventueel op dit forum plaatsen zodat wij of andere gebruikers dit kunnen analyseren.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met spel.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Internet probleem Eigen netwerk : 3 14 nov 2020
ip adres probleem Klacht over CaiWay/Delta : 6 04 apr 2019
Probleem met sitecom router (geen ip) Storing : 13 21 jul 2017
Router probleem ? Hardware instellingen : 6 19 jul 2017
Advertentie