obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel schiedam
dobias
Beste Caiway Webare,

Is er al iets zeggen wanneer er glasvezel beschikbaar is in schiedam.
Ik weet dat in het noorden van schiedam al glasvezel ligt maar volgens mij wordt er nog niks mee gedaan.

Ik ben overigens tevreden over ultra op de kabel al is het in vergelijking met super wel erg duur.

voor kabel nog nieuwe dingen op stapel?

Gr
Patrick
schiedam spaland
 
Caiway Webcare
Schiedam komt niet voor in de huidige fase van onze glasvezelprojecten. De aanleg hiervan zal in Schiedam niet op de korte termijn plaatsvinden.

Voor de kabelproducten zit er wat nieuws aan te komen, dat zal met de komende nieuwsbrief meegenomen worden.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
DH64

Quote

Caiway Webcare schreef:

Voor de kabelproducten zit er wat nieuws aan te komen, dat zal met de komende nieuwsbrief meegenomen worden.

Bert Vellekoop



Vol verwachting klopt mijn hart,
Ik kan niet wachten en wacht met smart
Smile
 
dobias
Beste Caiway webcare,

Zoals ik op de site lees zijn er nu combi pakketten.
Dat is voor mij wel interessant.

Ik vroeg mij alleen af of er nog meer in het verschiet ligt. Moet ik hier al op in gaan op het combipakket of moet ik even wachten.

Zit er nog iets in het vat voor de ultra gebruikers?

Gr,
Dobias
Gewijzigd door dobias op 08 september 2011, 15:04
 
Caiway Webcare

Quote

dobias schreef:

Beste Caiway webcare,

Zoals ik op de site lees zijn er nu combi pakketten.
Dat is voor mij wel interessant.

Ik vroeg mij alleen af of er nog meer in het verschiet ligt. Moet ik hier al op in gaan op het combipakket of moet ik even wachten.

Zit er nog iets in het vat voor de ultra gebruikers?

Gr,
Dobias


Voor Ultra-gebruikers is nu een mogelijkheid over te stappen naar Combi-Relax om de stap tussen Super en Ultra te verkleinen. En eigenlijk ook andersom als je nu Super zou gebruiken.

Er zal (voorlopig) geen combi komen met een internetsnelheid gelijkend of hoger dan het huidige Ultra.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
maanmist
Was ook erg blij met deze tussenoplossing. En netjes en vlug geholpen door Caiway.
 
DH64

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

dobias schreef:

Beste Caiway webcare,

Zoals ik op de site lees zijn er nu combi pakketten.
Dat is voor mij wel interessant.

Ik vroeg mij alleen af of er nog meer in het verschiet ligt. Moet ik hier al op in gaan op het combipakket of moet ik even wachten.

Zit er nog iets in het vat voor de ultra gebruikers?

Gr,
Dobias


Voor Ultra-gebruikers is nu een mogelijkheid over te stappen naar Combi-Relax om de stap tussen Super en Ultra te verkleinen. En eigenlijk ook andersom als je nu Super zou gebruiken.

Er zal (voorlopig) geen combi komen met een internetsnelheid gelijkend of hoger dan het huidige Ultra.

Bert Vellekoop


Jammer en ik maar hopen dat Caiway eindelijk een grote stap ging maken qua snelheid net zoals de andere grotere kabel providers Shock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel schiedam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie