Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
opnemen met Amini Aria in de cloud?
Frits45
ik was benieuwd: als je met de Amino een programma opneemt, wordt dat dan opgeslagen in de cloud?
Ik heb nu een Humax met HDD en externe HDD en neem heel veel op om te bewaren.
Als dat met de Amino in de cloud gebeurt, ben ik benieuwd hoeveel je daar kan bewaren.

Ook neem ik vaak twee programma's tegelijk op. Ik neem aan dat dat met de Amino ook niet kan?
En misschien is het mogelijk een externe HDD aan te sluiten op de Amino en daar programma's naar toe te schrijven?

Ik wil dit graag weten om te kijken of het de moeite waard is om over te stappen; het abo met de Amino is namelijk wat goedkoper.

Veel vragen. Ik hoop dat iemand antwoorden heeft. Alvast dank!
Gewijzigd door Frits45 op 21 May 2024, 07:09
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opnemen met Amini Aria in de cloud?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Extra tijd opnemen bij EPG Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 29 May 2024
Audio Aria 7X Digitale radio of televisie storing : 2 10 Mar 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 Dec 2023
Serie opnemen neemt teveel op Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 13 Sep 2022
Geen optische aansluiting op Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 10 Aug 2022
Advertentie