obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Digitale ontvanger
Joekelaar
Goedenavond, sinds enkele maanden gebruiken wij dat nieuwe digitale ontvangertje. Het is een ramp. Het beeld gaat van spatzuiver naar de kwaliteit van een VHS band uit 1981. Heel vaak moet ik dan naar een andere zender zappen en weer terug. Dan is het beeld weer even goed. Of het beeld loopt vast, dan ook weer zappen en weer terug. is hier een oplossing voor? Dank is groot.
 
puccini

Joekelaar schreef:

Goedenavond, sinds enkele maanden gebruiken wij dat nieuwe digitale ontvangertje. Het is een ramp. Het beeld gaat van spatzuiver naar de kwaliteit van een VHS band uit 1981. Heel vaak moet ik dan naar een andere zender zappen en weer terug. Dan is het beeld weer even goed. Of het beeld loopt vast, dan ook weer zappen en weer terug. is hier een oplossing voor? Dank is groot.


Inderdaad het is een drama, en wanneer het probleem is verholpen kunnen ze bij de klantendienst ook niet zeggen.
Caiway is gewoon een waardeloze provider, als de mogelijkheid er zou zijn zou ik zo overstappen maar helaas is die mogelijkheid er niet in ons geval.
 
Joekelaar
Hallo, ik kijk nu via m'm iPhone. Stream het hele spul. Loepzuiver beeld.
Maar die decoder is een ramp. Troep is het.

Groeten.
 
puccini
Ja ik gebruik de NOS app welke op mijn de TV staat, dag en nacht verschil ten opzichte van de caiway ontvanger.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitale ontvanger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv ontvanger verbinden met deco X50 mesh Storing : 1 08 okt 2023
DFN-Amigo7x3 Android TV-ontvanger op komst CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 15 sep 2023
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
TV ontvanger achter een switch plaatsen is dat mogelijk? CaiWay/Delta Glasvezel modem : 21 31 mei 2019
UTP kabel van modem naar Entone ontvanger CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 5 24 dec 2018
Advertentie