Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Tv ontvanger verbinden met deco X50 mesh
|
|
Billywhite |
Geplaatst op 08 October 2023, 10:09
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 08 Oct 2023 |
We zijn verhuisd naar Krimpen en hebben hier enkel de keuze voor caiway. Op zich geen probleem voor ons, maar zit nu met een vervelend probleem. We hebben de tv decoder verbonden via UTP kabel met een deco mesh x50. Die deco is via wifi verbonden met de deco die aangesloten is op de modem. De eerste week ging het perfect, nu loopt het beeld heel vaak vast, en bij het zappen duurt het soms enkele minuten voor ik beeld heb. Uit ervaring weet ik dat dit geen probleem hoeft te zijn. Maar dat blijkt nu wel het geval. Ik wil geen UTP kabel door heel mijn huis trekken naar de decoder vandaar deze oplossing. Hebben jullie hier ervaring mee? Alvast bedankt voor jullie feedback, Groeten, Billy |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tv ontvanger verbinden met deco X50 mesh', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
DFN-Amigo7x3 Android TV-ontvanger op komst | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 1 | 15 Sep 2023 |
Digitale ontvanger | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 4 | 24 Sep 2022 |
Deco M9 en Genxsis | Eigen netwerk | : 2 | 18 Nov 2019 |
TV ontvanger achter een switch plaatsen is dat mogelijk? | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 21 | 31 May 2019 |
UTP kabel van modem naar Entone ontvanger | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 24 Dec 2018 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie