obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Tv ontvanger verbinden met deco X50 mesh
Billywhite
We zijn verhuisd naar Krimpen en hebben hier enkel de keuze voor caiway.
Op zich geen probleem voor ons, maar zit nu met een vervelend probleem.

We hebben de tv decoder verbonden via UTP kabel met een deco mesh x50. Die deco is via wifi verbonden met de deco die aangesloten is op de modem.

De eerste week ging het perfect, nu loopt het beeld heel vaak vast, en bij het zappen duurt het soms enkele minuten voor ik beeld heb.

Uit ervaring weet ik dat dit geen probleem hoeft te zijn. Maar dat blijkt nu wel het geval.

Ik wil geen UTP kabel door heel mijn huis trekken naar de decoder vandaar deze oplossing.

Hebben jullie hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor jullie feedback,

Groeten,
Billy
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tv ontvanger verbinden met deco X50 mesh', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
DFN-Amigo7x3 Android TV-ontvanger op komst CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 15 sep 2023
Digitale ontvanger Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 24 sep 2022
Deco M9 en Genxsis Eigen netwerk : 2 18 nov 2019
TV ontvanger achter een switch plaatsen is dat mogelijk? CaiWay/Delta Glasvezel modem : 21 31 mei 2019
UTP kabel van modem naar Entone ontvanger CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 5 24 dec 2018
Advertentie