obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Nokia XS-2426G-A in Bridge Mode
John6871
Beste lezers, ik heb al sinds jaren een eigen TP-Link netwerkje (router, switches, ap's, controller) achter een Ziggo-modemrouter. Het Ziggo-ding is eenvoudig in Bridgemodus gezet en mijn eigen router (wifi-loos, dat gebeurt via ap's) neemt de routertaken op zich. Niks mis mee en voor zover ik weet doen echt wel veel meer mensen dit.
Mijn verwachting was dan ook dat ik de modemrouter van Caiway ook in Bridgemodus kon zetten zodat mijn netwerkconstructie kon blijven bestaan. Maar wat schetst mijn verbazing; de optie is uitgegrijst als ik de instellingen in de Nokia bekijk. Waarom is dit? Dat is toch echt een stap terug in de tijd?
De servicedesk kon me geen hulp bieden en zodoende hier de vraag hoe dit op te lossen, wat moet ik doen?
 
Eelco32b
Hoi John,

Ik heb ook al meermaals contact gezocht met service desk, en het blijft stil. Ik heb nog ook nog steeds ziggo omdat ik met VPN verbindingen zit en hiervoor mijn eigen router wil gebruiken.
Heb al bijna 3 maanden internet van CaiWay maar gebruik het niet. Beetje jammer.
Met aanmelden hier specifiek om gevraagd was geen probleem, modem kon in bridge, of anders een media converter. (glas -> RJ45)
Ik ga het jaar maar uitzitten en dan zo snel mogelijk weer opzeggen.

Groet,
Eelco
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nokia XS-2426G-A in Bridge Mode', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nokia XS-2426G-B toegang van buiten Eigen netwerk : 1 24 mrt 2024
2,4 en 5 ghz Nokia xs-2426g-a Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Instellingen Nokia glasvezelmodem Instellingen software : 2 11 feb 2023
Advertentie