Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
Nokia XS-2426G-B toegang van buiten
|
|
Mrah |
Geplaatst op 24 March 2024, 18:59
|
Activiteit » Almelo » 7602bd » Nokia XS-2426G-B Berichten: 7 Lid sinds: 08 Feb 2015 |
Hallo Foremleden/experts Ik zit sinds verleden week opgescheept met bovenstaand apparaat, is hier al een oplossing voor om daar van buitenaf toegang tot te krijgen ? O.a voor nas/ camera’s enz.. Wil graag mijn eigen router de ASUS RT-AC68U weer gebruiken, met daar achter 3 deco mesh Op het vorige glasvezel modem van genexis werkte dat perfect,hoe krijg ik dit weer voor elkaar, welke mogelijkheden heb ik op dit moment ? Alvast bedankt voor enig commentaar. ik kan geen foto plaatsen hier van een afdruk van boekje wat bij het het nokia modem zat daarin staat dat je een dynamisch ip kunt instellen via mijncaiway,dat heb ik zo gedaan,alleen werkt het niet helaas. Gewijzigd door Mrah op 24 March 2024, 21:36 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nokia XS-2426G-B toegang van buiten', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
2,4 en 5 ghz Nokia xs-2426g-a | Eigen netwerk | : 1 | 31 Jan 2024 |
PowerLed kleur Nokia modem Delta | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 7 | 12 Aug 2023 |
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 12 Mar 2023 |
Instellingen Nokia glasvezelmodem | Instellingen software | : 2 | 11 Feb 2023 |
Nokia XS-2426G-A in Bridge Mode | Eigen netwerk | : 10 | 16 Dec 2022 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie