obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay/Delta? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple
Jack
Ik ben al een dag bezig om mijn Apple apparaten met webmail te verbinden. Webmail, Mijncaiway allemaal zelfde WW, instellingen gebruikt zoals voorgeschreven pop.caiway.nl en ook serverinstelling 200x gecheckt. Gisteravond probeer ik het opnieuw en werkte het ineens??? Nu weer niet. Caiway klantenservice vindt het niet zijn probleem want webmail werkt, probleem van Apple. Ik begrijp er niets van. Zijn de instelling bij Apple door update verandert??
HELP

groeten Jack
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webmail via POP werkt ineens niet met Apple', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie