obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Mijn Caiway wachtwoord regels
Andreas
Ik kan mijn wachtwoord niet meer onthouden voor mijn caiway. Beetje dom, weet ik. Shock Wil niet wachten totdat ik een brief in de post heb met de nieuwe wachtwoord.

Als ik de wachtwoord regels weet voor het aanmaken van een wachtwoord dat zal het mij lukken om uit te puzzelen wat ik had als wachtwoord.
kan iemand mij vertellen wat de wachtwoord regels zijn voor het aanmaken van een nieuwe wachtwoord?

Alvast bedankt!
Gr, Andreas
 
2fast4u
Je geeft en mobile nummer af en daar krijg je meteen de tijdlijke ww en per post de zelfde paar dagen later Wink
 
Andreas
"U kunt hieronder een nieuw wachtwoord opvragen. Deze zal uit veiligheidsoverwegingen per brief verstuurd worden."

Volgens mij kan dit niet, bij wachtwoord vergeten kan ik alleen mij Caiway nummer invullen, geen GSM nummer.
 
2fast4u
ja klopt maar als en mobiele nummer bekend is bij hun krijg je per sms de tijdelijke ww gestuurd binnen paar sec. Wink

screenshot_20160703-285u1n
 
popmart1970
via twitter contact gezocht.....die persoon gelijk een reset gedaan.....binnen paar minuten geregeld!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Caiway Webcare
De regels voor een wachtwoord zijn:
- ten minstens 8 tekens
- ten minste 1 cijfer, 1 letter.

Bij de optie wachtwoord vergeten gaat dit normaliter per post.
Indien je mobiele nummer in onze systeem verwerkt is heb je ook de optie een sms te ontvangen.

Daarnaast kunnen wij je aan de telefoon of via webcare ook direct helpen met een tijdelijk eenmalig wachtwoord zodat je direct geholpen bent

Met vriendelijke groet,

Nitin
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
2fast4u

Quote

Caiway Webcare schreef:

De regels voor een wachtwoord zijn:
- ten minstens 8 tekens
- ten minste 1 cijfer, 1 letter.

Bij de optie wachtwoord vergeten gaat dit normaliter per post.
Indien je mobiele nummer in onze systeem verwerkt is heb je ook de optie een sms te ontvangen.

Daarnaast kunnen wij je aan de telefoon of via webcare ook direct helpen met een tijdelijk eenmalig wachtwoord zodat je direct geholpen bent

Met vriendelijke groet,

Nitin



Ik kreeg binnen enkele seconden sms binnen met de wachtwoord op mobiel..makelijk en hoef geen post Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn Caiway wachtwoord regels', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie