obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met sommige sites en email
Naleker
Sinds deze week heb ik problemen om TuneIn muziek en andere sites te benaderen. Ook mijn email met Thunderbird en EMClient werkt niet.
Caiway geeft aan dat mijn IP staat geblokkeerd. Verder kunnen of willen ze niet helpen.
Checken bij Spamhouse.org geeft niet aan dat ik geblokkeerd ben.
Als ik VPN gebruik heb ik geen enkel probleem. Maar als ik dit doe via mijn router dan werkt Netflix weer niet.
Wie weet een oplossing?
 
Jaco Hage
En als je een netwerkkabel direct op je modem aansluit?
( wel eerst je modem 5 minuten uitzetten, dan aanzetten en als hij online is de netwerkkabel op je TV of PC aansluiten en kijken wat er gebeurt)

Is de Asus up-to-date met firmware? Of heb je die al eens gereset en opnieuw ingesteld?

Tip: je kunt ook eens proberen je DNS1 op 8.8.8.8 en DNS2 op 8.8.4.4 te zetten. Dat kan in je Asus.
 
Naleker
Heb vandaag een ander IP-adres gekregen. Alles werkt weer zoals vanouds.
Jaco en Caiway bedankt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met sommige sites en email', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Caiway Glasvezel - FiFa (FUT) en Gaming ervaringen Vs problemen Storing : 1 14 jun 2020
Advertentie