obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met website, router port 443
AlbertVos
Ik heb een probleem met het benaderen van 1 website..zie bericht wat ik ook al in de chat heb gezet naar caiway sinds vorige week.

Probleem met benaderen van een website. Op elke computer. Tablet of telefoon via Caiway aansluiting. You dont have permission to access this server Apache server at aquaforum.nl at port 443.

Elke amdere site met https is bereikbaar alleen deze ene dus niet. Nu is vorige week woensdaf de site gemigreerd naar een andere server. En sinds die tijd krijg ik dus de melding van port 443 etc.


Hoe is dit op te lossen? Welke verandering moet ik doen in het modem?
Nokia 2426g?
 
Highway
Werkt aquaforum.nl wel via internet van je werk of via je mobiele netwerk? Dan zou je je browser cache eens leeg kunnen maken.

Bij een migratie naar een andere server moet de beheerder van die site er aan denken om een nieuw SSL certificaat te genereren. Vaak is dat niet nodig omdat de "backup" ook het SSL certificaat bevat. Maar het zou me niet verbazen als dit het euvel is.
Handtekening
Wink
 
AlbertVos
Heb al van alles getest samen met de beheerder ja. En het werkt idd wel op telefoon (4g) en op mn werk ook. En ook gewoon op de Ziggo Hotspot die nog actief is.
 
Highway
Heel vreemd. Maar probeer het eens in de privacy modus. Dan heb je geen last van cookies of van de cache.

Chrome en Edge --> CTRL+SHIFT+N
Firefox --> CTRL+SHIFT+P
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met website, router port 443', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Router Eigen netwerk : 2 11 feb 2023
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Genexis Router Static IP comments CaiWay/Delta Glasvezel modem : 2 25 nov 2020
Eigen router, instellingen? Eigen netwerk : 1 19 okt 2020
Advertentie