Lucky schreef:
ben benieuwd of meer klanten hetzelfde probleem ervaren
als ik wil opnemen met mijn entone 515 dan stel ik alles in via EPG
maar als het pgr wordt opgenomen en stopt krijg ik niet altijd te zien dat er wordt opgenomen en ook niet altijd is het te zien in de opnamelijst
ik moet dan mijn decoder resetten en dan gaat het een tijdje goed .
al in contact met caiway geweest hebben een nw Entone 515 gestuurd maar dezelfde problemen blijven
ik neem op via de cloud omdat in de slaapkamer ook een decoder staat (kamai) en ze dan met elkaar kunnen communiceren
heb een tijdje de kamai in de woonkamer gehad en had toen deze problemen niet
ligt dus puur aan de Entone 515 zelf denk ik aan een softwarefout
ben benieuwd of er meer klanten zijn die dit probleem ervaren
Je issue komt niet heel veel voor / tot zelden.
Je kunt mij even per PB bereiken dan kan ik het eea voor je uitzetten en regelen.
Graag dan je account gegevens melden van Caiway (postcode + huisnummer + mobielnr. ) als je wilt dat je probleem wordt opgelost.
|