obey-robots.txt
24 September 2018, 14:23
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 86% [43 stemmen]
86% [43 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 14% [7 stemmen]
14% [7 stemmen]

Stemmen: 50
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Opnemen & afspelen Entone Amulet 515

Bakstenen
Graag gedaan Jaco,jij nog de beste wensen voor 2018.

Jaco Hage
Bakstenen schreef:

Graag gedaan Jaco,jij nog de beste wensen voor 2018.

wederzijds een mooi en gezond 2018! Smile
Verbinder in techniek & comfort: www.optimizer.co.nl

EdKo
Alvast dank, Caiway heeft moeite met de storing.

Caiway: Als een Entone niet naar behoren werkt is het natuurlijk altijd mogelijk om een nieuw exemplaar te sturen. Echter gaan we dan altijd liever even na of het niet op netwerkniveau zit, zodat we zeker weten dat je daarmee geholpen bent. Kan je mij 3 voorbeelden geven van de verstoringen zodat mijn collega's dit na kunnen gaan? Aan de hand daarvan krijg je van ons terugkoppeling wat de juiste oplossing is. ^MW

EdKo:
- opgenomen geplande programma’s vertonen zwart beeld
- eerder gemaakte timer planningen krijg ik er soms niet meer uit, zie ze ook niet meer echter bij opnieuw plannen neemt hij toch dubbel op
- bij enkele opnamen neemt de Entone ineens een hele dag op terwijl dit onderdeel is van een geplande dagelijkse opname
- replay tv vertoont vaak een storend beeld
- vanavond Entone opnieuw opgestart en er kwamen ineens oudere opname terug

Caiway: dat is inderdaad vreemd! Zonder opname kan ik helaas de opname ook niet nagaan. Ik zou je dan willen vragen om het door te geven als het opnieuw gebeurd. We kunnen dan direct een storingsmelding aanmaken en de storing verder laten onderzoeken. ^JA

EdKo: Ja, de lange termijn geplande opname. Ja, je ziet ze in de gids staan, en als je hem daar verwijdert komt hij dus later weer terug, zichtbaar is het weg maar de data schijnt hij vast te houden. vanwege de grootte heb ik die gewist maar bv de uitzending van Utopia vorige week heeft hij gedurende 1 dag opgenomen (hd bijna vol) echter de vlg geplande opname is dan weer gewoon 1 uur??

Caiway: ik heb je bericht gelezen. Ik heb echter echt voorbeelden nodig om dit uit te kunnen zetten bij mijn collega's. Heb je dan wellicht voorbeelden van storingen op replay tv? ^JA

EdKo: Deze had ik al doorgegeven, de opgenomen beelden Utopia vertonen geen beeld. Van het slechte beeld van replay tv kan ik natuurlijk geen voorbeelden sturen? Maar je kan het het beste omschrijven als haperende beelden en vastlopen. Niet altijd maar wel regelmatig! Overigens de beelden met ‘Geen titel’ zijn oudere opnamens die ineens na een restart verschenen.

EdKo
Kreeg zojuist een tweet van Caiway dat zij de Entone gaan vervangen? Weet niet hoelang dit duurt maar ik zou den even afwachten met testen lijkt mij?

Jaco Hage
Als Caiway je deze oplossing aanbiedt is dat prima. Gewoon doen. Smile

Bakstenen
Bij mij ging het vlot,de andere dag reeds in huis,nadeel is dat je vanaf dat Caiway de decoder verzend de signalen niet meer komen,m.a.w je kan geen tv meer kijken,je ontvangt een nieuwe Entone incl kabels en AB,wel even geduld hebben als je het geïnstalleerd heb dan moet de Entone zich aanmelden en ontvang je de melding op je TV ik meen dat er stond dat het signaal niet gecodeerd kon worden.

deboerenschuur
Voor mijn wrvaring, zie
https://caiway.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1976&pid=23011#post_23011

EdKo
Hmmmm we gaan het mee maken😉. Hoop dat ikwel van alle ellende af ben. Is het trouwens een nieuw model? Of gewoon een vervangende Amulet515!!

deboerenschuur
Bij mij een vervangende 515

Jaco Hage
Mocht het traject niet naar je zin verlopen dan kan ik daar wel voor je in bemiddelen EdKo.
Maak er geen irritatie moment over, dan help ik je liever even verder.

Komt vast wel goed met Caiway.

Je kunt een 515 of Kamai omruiling verwachten.

Zijn er nog vragen reageer dan op mijn e-mail van vanacht.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opnemen & afspelen Entone Amulet 515', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Entone 510 opnemen via het EPG CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 11 25 april 2018, 21:04
opnemen met Entone 515 CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 2 21 maart 2018, 22:04
Entone AB koppelen aan Loewe TV Hardware instellingen 10 05 maart 2018, 22:33
Afstandbediening entone CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 3 26 februari 2018, 09:10
Entone - pauze - blauwe balk Algemeen 3 08 februari 2018, 11:10
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| erickiel00:10:55
| flipje02:06:00
| BeertjeBas03:24:42
| Hopeloos03:54:09
| Highway07:05:13
| Sokje07:46:45
| jj198712:27:17
| Trevoetbal6920:57:07
| quiptix22:22:36
| jpwd57 1 dag
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

10 augustus 2018, 08:41
Als ik zenders terug kijk onderbreekt hij tussendoor en laad opnieuw. Wat kan ik hier aan doen?

16 juni 2018, 22:24
Multiscreen:geeft al fout bij downloaden (handtekening) toch geinstalleerd.maar
werkt niet. Is het nu zo moeilijk voor een provider om een site fatsoenlijk te onderhouden en zorgen dat het werkt

03 februari 2018, 23:32
multiscreen viewright plugin geinstalleerd maar geen beeld? Geeft elke keer VR_15 fout aan???

10 april 2017, 19:18
Hallo Caiway, In Honselersdijk geen telefoonverkeer via de glaskabel? Wel internet. Graag herstellen ivm telefoonverkeer naar en van ziekenhuis

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.