obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Opnemen & afspelen Entone Amulet 515
Bakstenen
Graag gedaan Jaco,jij nog de beste wensen voor 2018.
 
Jaco Hage

Quote

Bakstenen schreef:

Graag gedaan Jaco,jij nog de beste wensen voor 2018.


wederzijds een mooi en gezond 2018! Smile
 
EdKo
Alvast dank, Caiway heeft moeite met de storing.

Caiway: Als een Entone niet naar behoren werkt is het natuurlijk altijd mogelijk om een nieuw exemplaar te sturen. Echter gaan we dan altijd liever even na of het niet op netwerkniveau zit, zodat we zeker weten dat je daarmee geholpen bent. Kan je mij 3 voorbeelden geven van de verstoringen zodat mijn collega's dit na kunnen gaan? Aan de hand daarvan krijg je van ons terugkoppeling wat de juiste oplossing is. ^MW

EdKo:
- opgenomen geplande programma’s vertonen zwart beeld
- eerder gemaakte timer planningen krijg ik er soms niet meer uit, zie ze ook niet meer echter bij opnieuw plannen neemt hij toch dubbel op
- bij enkele opnamen neemt de Entone ineens een hele dag op terwijl dit onderdeel is van een geplande dagelijkse opname
- replay tv vertoont vaak een storend beeld
- vanavond Entone opnieuw opgestart en er kwamen ineens oudere opname terug

Caiway: dat is inderdaad vreemd! Zonder opname kan ik helaas de opname ook niet nagaan. Ik zou je dan willen vragen om het door te geven als het opnieuw gebeurd. We kunnen dan direct een storingsmelding aanmaken en de storing verder laten onderzoeken. ^JA

EdKo: Ja, de lange termijn geplande opname. Ja, je ziet ze in de gids staan, en als je hem daar verwijdert komt hij dus later weer terug, zichtbaar is het weg maar de data schijnt hij vast te houden. vanwege de grootte heb ik die gewist maar bv de uitzending van Utopia vorige week heeft hij gedurende 1 dag opgenomen (hd bijna vol) echter de vlg geplande opname is dan weer gewoon 1 uur??

Caiway: ik heb je bericht gelezen. Ik heb echter echt voorbeelden nodig om dit uit te kunnen zetten bij mijn collega's. Heb je dan wellicht voorbeelden van storingen op replay tv? ^JA

EdKo: Deze had ik al doorgegeven, de opgenomen beelden Utopia vertonen geen beeld. Van het slechte beeld van replay tv kan ik natuurlijk geen voorbeelden sturen? Maar je kan het het beste omschrijven als haperende beelden en vastlopen. Niet altijd maar wel regelmatig! Overigens de beelden met ‘Geen titel’ zijn oudere opnamens die ineens na een restart verschenen.
 
EdKo
Kreeg zojuist een tweet van Caiway dat zij de Entone gaan vervangen? Weet niet hoelang dit duurt maar ik zou den even afwachten met testen lijkt mij?
 
Jaco Hage
Als Caiway je deze oplossing aanbiedt is dat prima. Gewoon doen. Smile
 
Bakstenen
Bij mij ging het vlot,de andere dag reeds in huis,nadeel is dat je vanaf dat Caiway de decoder verzend de signalen niet meer komen,m.a.w je kan geen tv meer kijken,je ontvangt een nieuwe Entone incl kabels en AB,wel even geduld hebben als je het geïnstalleerd heb dan moet de Entone zich aanmelden en ontvang je de melding op je TV ik meen dat er stond dat het signaal niet gecodeerd kon worden.
 
EdKo
Hmmmm we gaan het mee maken😉. Hoop dat ikwel van alle ellende af ben. Is het trouwens een nieuw model? Of gewoon een vervangende Amulet515!!
 
Jaco Hage
Mocht het traject niet naar je zin verlopen dan kan ik daar wel voor je in bemiddelen EdKo.
Maak er geen irritatie moment over, dan help ik je liever even verder.

Komt vast wel goed met Caiway.

Je kunt een 515 of Kamai omruiling verwachten.

Zijn er nog vragen reageer dan op mijn e-mail van vanacht.
 
Peterlugtigheid
Activiteit
Activiteit

» H.i. Ambacht
» Postcode 3341cp
» Alles-in-1 Glas Totaal
» TP link
» Complete TV
» Entone IPTV
Berichten: 1
Lid sinds: 08 mei 2016
Momenteel een 2e ontvanger gehad en aangesloten. Werkt prima is een nieuw type en gaat lekker snel.
Aleen de oude ontvanger heeft nu kuren. Hij wil geen opnamen meer wissen en kan ook eind en begintijd van een opname niet meer instellen en ook de harddisk niet meer formateren. Dit k9mt namelijk niet meer in het menu voor.
Vreemd maar waar. Mischien de oude ook maar laten vervangen ?
 
Jaco Hage
Wat zegt Caiway over je vraag/stelling of issue?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opnemen & afspelen Entone Amulet 515', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Serie opnemen neemt teveel op Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 14 sep 2022
Niet kunnen opnemen via app. Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 apr 2022
Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 20 jan 2022
TV Externe USB Schijf opnemen Algemeen : 1 13 jan 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Advertentie