obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van CaiWay. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel en fritzbox 7490
henkjansenmeddo
Krijg telefoon niet werkend kabel aangesloten op analoge uitgang glasmodem naar dsl fritzbox. Instelling volgens fritzbox hulp.
Krijg steeds ingesprektoon. Ook bij instellingen geen groen bolletje. Gigaset Siemens 910a wekt goed. Wie heeft de oplossing?.
 
Jaco Hage
Ik begrijp niet helemaal je dubbele aansluit bedoeling. Je gebruikt toch het basis station van de Siemens gewoon, sluit die aan op het Glasvezelmodem en gas erop?
Anders meen ik dat je de Y kabel moet hebben als je de fritz als basis station wilt inzetten.
 
henkjansenmeddo
Basis station Siemens werkt prima, maar moet ook kunnen zonder de Siemens met Y kabel op fb 7490 en dit werkt helaas niet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel en fritzbox 7490', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
Eigen (Fritzbox) modem instellingen Hardware instellingen : 4 28 jan 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
Fritzbox 7590 installeren Hardware instellingen : 3 07 okt 2021
Advertentie