Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
wat is activatiecode universele afstandbedieng entone 510
|
|
lcmvdam |
Geplaatst op 02 July 2017, 12:39
|
Activiteit » de kwakel » 1424ec » Alles-in-1 Basis » Basic TV Berichten: 3 Lid sinds: 02 Jul 2017 |
ik ben al 24 uur bezig (niet non stop heb wel gewoon geslapen)om een nieuwe universele witte afstandsbediening te activeren voor de entone 510 tv is gelukt kastje niet.(de oude universele afstandsbediening is kapot gegaan caiway heeft een nieuwe opgestuurd witte ik had een zwarte) Kastje al diverse keren aan uit gezet code 24 en 31 geprobeerd helpt niet ik ben zo boos en gefrustreerd dat ik het hier ga vragen via facebook contact gehad met caiway niet geholpen bel morgen maar zit vanaf donderdag al naar 1 zender te kijken zou fijn zijn als alles het weer gewoon doet. ik hoor het graag |
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 02 July 2017, 14:31
|
Beheerder Berichten: 467 Lid sinds: 29 Nov 2016 |
Quote lcmvdam schreef: ik ben al 24 uur bezig (niet non stop heb wel gewoon geslapen)om een nieuwe universele witte afstandsbediening te activeren voor de entone 510 tv is gelukt kastje niet.(de oude universele afstandsbediening is kapot gegaan caiway heeft een nieuwe opgestuurd witte ik had een zwarte) Kastje al diverse keren aan uit gezet code 24 en 31 geprobeerd helpt niet ik ben zo boos en gefrustreerd dat ik het hier ga vragen via facebook contact gehad met caiway niet geholpen bel morgen maar zit vanaf donderdag al naar 1 zender te kijken zou fijn zijn als alles het weer gewoon doet. ik hoor het graag Maak even een foto van die universele afstandsbediening. Hij moet namelijk zijn met de ''opname knoppen''. De basis afstandsbediening zonder de recoderd knoppen werkt niet. Aan de binnenzijde van het afstandsbediening klepje staat een code. Is dat URC625000-00R00? Of anders? |
|
|
lcmvdam |
Geplaatst op 02 July 2017, 14:56
|
Activiteit » de kwakel » 1424ec » Alles-in-1 Basis » Basic TV Berichten: 3 Lid sinds: 02 Jul 2017 |
hoi, dank je wel de code die je noemt staat aan de binnenkant van het klepje foto lukt niet om toe te voegen heb weer contact via facebook het is nu half 4 s middags probleem opgelost heb de verkeerde afstandsbediening gekregen normaal leveren ze altijd de zwarte ik heb prongelijk de witte gekregen ze gaan er voor zorgen dat ik zo snel mogelijk de zwarte krijg ze hebben excuses gemaakt heb ik geaccepteerd het had een hoop leed kunnen schelen was er al bang voor nog even geduld dan moet het wel goed zijn.
Gewijzigd door lcmvdam op 02 July 2017, 15:27 |
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 02 July 2017, 15:57
|
Beheerder Berichten: 467 Lid sinds: 29 Nov 2016 |
Quote lcmvdam schreef: hoi, dank je wel de code die je noemt staat aan de binnenkant van het klepje foto lukt niet om toe te voegen heb weer contact via facebook het is nu half 4 s middags probleem opgelost heb de verkeerde afstandsbediening gekregen normaal leveren ze altijd de zwarte ik heb prongelijk de witte gekregen ze gaan er voor zorgen dat ik zo snel mogelijk de zwarte krijg ze hebben excuses gemaakt heb ik geaccepteerd het had een hoop leed kunnen schelen was er al bang voor nog even geduld dan moet het wel goed zijn. Precies. Fijn! Je kunt wel even via de Multiscreen App op de tablet TV kijken. Goed weekend. |
|
|
lcmvdam |
Geplaatst op 02 July 2017, 16:28
|
Dank je wel ook voor de tip ga het proberen goed weekend gr leonie |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wat is activatiecode universele afstandbedieng entone 510', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Welke tv,of Entone | Digitale radio en televisie, tips & truuks | : 5 | 26 Dec 2019 |
Problemen met doorspoelen Entone | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 3 | 24 Dec 2019 |
Entone 515 - ondertiteling | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 4 | 02 Sep 2019 |
IR extender aansluiting op de Entone | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 9 | 23 Jul 2019 |
Opneem storing entone | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 5 | 20 Jun 2019 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie