obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Entone 515 - ondertiteling
cawul
De laatste tijd (circa 1-2 weken denk ik) is de keuze voor ondertiteling - gele knopje op de afstandsbediening - verdwenen.
Als ik op het gele knopje druk -stond- daar altijd
[Audio] : Nederlands
[Ondertiteling] hier kon ik, met naar links-rechts, een selectie doen (uit, Nederlands, 888)

Beide onderdelen zijn leeg - er valt niets te kiezen.

Ondertiteling moet ik nu via [Text] op de afstandsbediening en dan 888 selecteren.

Vraag: is dat bij anderen ook zo?

Ik heb onderstaande afstandsbediening.

FIMeyl0
 
megrund
Ik heb hetzelfde probleem. Nog geen oplossing gevonden. Hopelijk heeft caiway een oplossing?
 
cawul
knopje [Text] op de afstandsbediening, dan 888 kiezen.
let wel: als je wilt overschakelen naar een andere zender, dan eerst op [Exit] drukken.
 
megrund
Dank je voor het antwoord. De omweg had ik al ontdekt inderdaad. Ik hoopte op een snellere manier. Wat trouwens wel gek is, is dat de ondertiteling soms ineens aan staat en evenlater weer uit is... ik kan tussendoor ook gewoon zappen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 515 - ondertiteling', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ondertiteling op RTL 8 Storing : 2 07 apr 2023
Teletekst/ondertiteling Algemeen : 4 28 apr 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Kan Gesproken Ondertiteling niet uitzetten Algemeen : 2 18 dec 2019
Advertentie