obey-robots.txt
20 Oktober 2018, 09:11
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 86% [44 stemmen]
86% [44 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 14% [7 stemmen]
14% [7 stemmen]

Stemmen: 51
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay
 Onderwerp afdrukken

Entone 515, merkwaardig gedrag.

cawul
Afijn.., de decoder ging wel aan, NPO 1 kregen we te zien, maar... een andere zender kiezen, ho maar.

Decoder uit, weer aan, nog steeds het probleem.
Nog eens geprobeerd, helaas, nada...

Misschien waren de batterijen op en was er niet genoeg meer om te kunnen schakelen? Weeet-ik-veel.
2x CR2032 batterijtjes gekocht.Nieuwe batterijtjes erin. Overigens, wat een drama om die dingen te verwisselen!

Niks schakelen dus...

Zucht, wat nou weer.

De 'dan-maar'-oplossing: van de stroom afgehaald.
Ah, toen deed hij het weer.

Even kijken, want we hadden zo het e.e.a. opgenomen.

Naaa ...wat krijgen we nou weer?

=
2qrklcqm
=

Hebben anderen dit ook? Of is dit alleen weer bij mij?
Opnames maar verwijderd.

=
 
data-full-width-responsive="true">
cawul
april - mei: Entone start af en toe opnieuw op, gewoon 'zomaar'.
Mailen met de helpdesk - instructies van hen opgevolgd (uitschakelen, wachten, dat soort gedoe).
Maar het bleef zich herhalen.
Toen konden ze (Helpdesk) mij niet verder helpen en moest ik maar bellen met de technische dienst.
Had daar geen zin in op dat moment. Weer alles uitleggen, dus voorlopig de boel de boel gelaten.
Bovendien, wat voor zin had het?

Wonder boven wonder: het herstarten stopte op enig moment. Hiep hoi!
Dit gaat nu al maanden goed.


Uiteraard dient zich dan het volgende probleem aan: al een paar keer voorgekomen dat programma's die via EPG zijn geprogrammeerd, slechts deels opgenomen worden, 10 minuten, kwartier.
Een enkele keer heel kort. Gisteren wilden wij Zembla bekijken en was het na 2 minuten over en uit.
Bleek dat Entone slechts 2 minuten opgenomen heeft. Huh ...?

Na ja, dat opnemen is toch al niet zo'n sterk punt. Het is een keer voorgekomen dat er een programma opgenomen was van 23 uur...
Schijf vol.

Enfin, uiteindelijk hebben we nog uitzending gemist, toch?
Wij kijken.. na zo'n 20 minuten, tjak! Stond de boel stil en muurvast.
Niks reageerde meer, dus keihard de stekker eruit.
Was helaas de enige oplossing.
Programma opnieuw bekeken, dat ging goed.

Hebben wij weer.


[Off topic]
Kan het zijn dat opgenomen Nederlandse programma's NL ondertiteling niet mogelijk is?
(Ondertiteling vinden wij van belang, vaak is de geluidskwaliteit van NL programma's minder.)
Of is er bij 'programma terugkijken' (via EPG, dan terugbladeren, Replay TV) geen ondertiteling?

=
 
Bakstenen
De Entone is gewoon een k.... apparaat,de problemen die jij benoemd komen ook bij mij voor,ik heb nu de opname tijd 10 eerder en later gezet,maar ik denk dat het komt doordat de EPG een andere indeling heeft als de werkelijke programering
 
Jaco Hage
cawul schreef:

april - mei: Entone start af en toe opnieuw op, gewoon 'zomaar'.
Mailen met de helpdesk - instructies van hen opgevolgd (uitschakelen, wachten, dat soort gedoe).
Maar het bleef zich herhalen.
Toen konden ze (Helpdesk) mij niet verder helpen en moest ik maar bellen met de technische dienst.
Had daar geen zin in op dat moment. Weer alles uitleggen, dus voorlopig de boel de boel gelaten.
Bovendien, wat voor zin had het?

Wonder boven wonder: het herstarten stopte op enig moment. Hiep hoi!
Dit gaat nu al maanden goed.


Uiteraard dient zich dan het volgende probleem aan: al een paar keer voorgekomen dat programma's die via EPG zijn geprogrammeerd, slechts deels opgenomen worden, 10 minuten, kwartier.
Een enkele keer heel kort. Gisteren wilden wij Zembla bekijken en was het na 2 minuten over en uit.
Bleek dat Entone slechts 2 minuten opgenomen heeft. Huh ...?

Na ja, dat opnemen is toch al niet zo'n sterk punt. Het is een keer voorgekomen dat er een programma opgenomen was van 23 uur...
Schijf vol.

Enfin, uiteindelijk hebben we nog uitzending gemist, toch?
Wij kijken.. na zo'n 20 minuten, tjak! Stond de boel stil en muurvast.
Niks reageerde meer, dus keihard de stekker eruit.
Was helaas de enige oplossing.
Programma opnieuw bekeken, dat ging goed.

Hebben wij weer.


[Off topic]
Kan het zijn dat opgenomen Nederlandse programma's NL ondertiteling niet mogelijk is?
(Ondertiteling vinden wij van belang, vaak is de geluidskwaliteit van NL programma's minder.)
Of is er bij 'programma terugkijken' (via EPG, dan terugbladeren, Replay TV) geen ondertiteling?

=


Ik ben even met Caiway bezig om de issue voor je op te lossen met een andere optie. Kun je mij morgen (of een deze dagen bellen op mobiel 0624884510)?

BVD
Verbinder in techniek & comfort: www.optimizer.co.nl
 
cawul
Jaco Hage schreef:

cawul schreef:

april - mei: Entone start af en toe opnieuw op, gewoon 'zomaar'.
Mailen met de helpdesk - instructies van hen opgevolgd (uitschakelen, even wachten, dat soort gedoe).
Maar het bleef zich herhalen.
Toen konden ze (Helpdesk) mij niet verder helpen en moest ik maar bellen met de technische dienst.
Had daar geen zin in op dat moment. Weer alles uitleggen, dus voorlopig de boel de boel gelaten.
Bovendien, wat voor zin had het?

Wonder boven wonder: het herstarten stopte op enig moment. Hiep hoi!
Dit gaat nu al maanden goed.


Uiteraard dient zich dan het volgende probleem aan: al een paar keer voorgekomen dat programma's die via EPG zijn geprogrammeerd, slechts deels opgenomen worden, 10 minuten, kwartier.
Een enkele keer heel kort. Gisteren wilden wij Zembla bekijken en was het na 2 minuten over en uit.
Bleek dat Entone slechts 2 minuten opgenomen heeft. Huh ...?

Na ja, dat opnemen is toch al niet zo'n sterk punt. Het is een keer voorgekomen dat er een programma opgenomen was van 23 uur...
Schijf vol.

Enfin, uiteindelijk hebben we nog uitzending gemist, toch?
Wij kijken.. na zo'n 20 minuten, tjak! Stond de boel stil en muurvast.
Niks reageerde meer, dus keihard de stekker eruit.
Was helaas de enige oplossing.
Programma opnieuw bekeken, dat ging goed.

Hebben wij weer.


[Off topic]
Kan het zijn dat opgenomen Nederlandse programma's NL ondertiteling niet mogelijk is?
(Ondertiteling vinden wij van belang, vaak is de geluidskwaliteit van NL programma's minder.)
Of is er bij 'programma terugkijken' (via EPG, dan terugbladeren, Replay TV) geen ondertiteling?

=


Ik ben even met Caiway bezig om de issue voor je op te lossen met een andere optie. Kun je mij morgen (of een deze dagen bellen op mobiel 0624884510)?

BVD


Jaco,

Hartelijk dank voor je bericht.

De reden van mijn post hier was om min of meer uit te zoeken of ik de enige was, c.q. ben met dit soort problemen.
Als het bij meerderen voorkomt, dan lijkt het eerder een software/firmware probleem en ligt de bal in 1e instantie bij Caiway.

1. Het opnieuw opstarten: dat is -gelukkig- voorbij, daar heb ik geruime tijd geen last meer van.
Het was niet alleen vervelend, maar wanneer een programma werd opgenomen, dan werd die opname uiteraard ook afgebroken.

2. Het deels opnemen, c.q. afbreken van het opnemen: kan dat een gevolg zijn van mijn handelingen?
Bijvoorbeeld: 2 overlappende programma's worden opgenomen, dat op zich geen probleem behoort te zijn,
maar wat gebeurt er wanneer ik, tijdens het opnemen, overschakel van het bekijken een programma vanaf mijn media player, terug naar de Entone.
(dus: filmpje vanaf mediaplayer, afgelopen, mediaplayer wordt uitgezet en er wordt overgeschakeld naar de Entone, verder kijken naar NPO)

Wordt dát misschien net iets teveel van het goede?
Kapt de Entone met opnemen om zodoende voorrang te geven aan 'live tv'-kijken? Geen idee. Ik verzin dit nu, heb het niet uitgeprobeerd.

3. Vastlopers: dat gebeurt wel eens, de laatste tijd gelukkig incidenteel.
Het zou eigenlijk niet mogen, maar dramatisch is het ook niet.
Net als onder (1): vervelend, met name toevallig een film wordt opgenomen (1x meegemaakt).
Films worden meestal niet herhaald.

Het zou zomaar kunnen dat de meeste gebruikers minder kritisch zijn: zij halen hun schouders op, starten het apparaat opnieuw, klaar.
Grote kans dat ze het niet eens melden bij Caiway.

En misschien moeten we gewoon wachten op de volgende software/firmware update.

Ik weet niet of het apparaat dit soort 'fouten' wel doorgeeft?
Die herstarts (1) in ieder geval niet, Caiway kon niets vinden wat dat betreft.

-
 
cawul
Gelukkig komt het niet al te vaak voor . . .
Maar je zit wel te kijken, als je ziet dat de vrije ruimte op je HDD ineens een stuk minder is geworden. :-)

=

HPiuOOl

=
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 515, merkwaardig gedrag.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Entone 510 opnemen via het EPG CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 11 25 april 2018, 21:04
opnemen met Entone 515 CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 2 21 maart 2018, 22:04
Entone AB koppelen aan Loewe TV Hardware instellingen 10 05 maart 2018, 22:33
Opnemen & afspelen Entone Amulet 515 Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. 31 26 februari 2018, 22:21
Afstandbediening entone CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 3 26 februari 2018, 09:10
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| flipje< 5 mins
| Highway09:43:28
| Jaco Hage09:55:43
| Fredy10:12:55
| Sokje11:35:27
| Bordewolf15:43:20
| Bob18:13:42
| vossoft23:23:31
| Hopeloos 1 dag
| kareltjuh 1 dag
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 oktober 2018, 09:13
Probleem met Multiscreen App op iMac desktop vanwege nieuwe Safari versie

16 juni 2018, 22:24
Multiscreen:geeft al fout bij downloaden (handtekening) toch geinstalleerd.maar
werkt niet. Is het nu zo moeilijk voor een provider om een site fatsoenlijk te onderhouden en zorgen dat het werkt

03 februari 2018, 23:32
multiscreen viewright plugin geinstalleerd maar geen beeld? Geeft elke keer VR_15 fout aan???

10 april 2017, 19:18
Hallo Caiway, In Honselersdijk geen telefoonverkeer via de glaskabel? Wel internet. Graag herstellen ivm telefoonverkeer naar en van ziekenhuis

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.