obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay Abonnementen, acties en voorwaarden » Wat verandert er?
 Onderwerp afdrukken
hoge telefoon tarieven glasvezel
romaa
Sinds ik erachter kwam dat de tarieven internationaal meer dan dan 12 keer zo hoog zijn geworden(zwitserland van 4 cent naar 50c pm)
bellen wij niet meer met caiway, maar met de mobiele telefoons. Zelfs via deze dure manier van bellen besparen we veel (50%) in vergelijking met de rekening van juni en juli van caiway. Gek toch dat ze maar blijven adverteren dan je met glasvezel goedkoop kunt bellen!!!
Welke actie kan ik starten om de telefoon tarieven concurrerend te krijgen. ron maas

data-full-width-responsive="true">
Highway
Misschien is een VOIP telefoon provider een alternatief voor je.

Als je het hebt over een actie om caiway te dwingen de tarieven naar beneden bij te stellen dan ben ik benieuwd wat er bedacht wordt.
Highway

Sinds 14 februari 2015 abonnee bij Caiway omdat Cogas gestopt is met Ziggo in Twente.
HD ontvanger Humax 5300C is binnen, nog niet aangesloten. Glas G100 werkt prima, echter het ip adres verandert regelmatig.

Plompie
De reclame is idd nogal misleidend want goedkoop is het zeker niet. Maarja, wat doe je eraan.. De aansluiting zelf is zo goed als gratis (maakt niet uit of je een abo met of zonder telefoon neemt).

Wij bellen eigenlijk nooit met de vaste lijn. Veel te duur, zelfs voor lokale gesprekken, en iedereen heeft toch een aantal mobieltjes thuis liggen.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hoge telefoon tarieven glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway Glasvezel storing Westland eo Storing : 36 13 mrt 2019
Fritzbox 7590 op Glasvezel met C5 DECT CaiWay Glasvezel telefonie problemen : 1 02 dec 2018
Help. telefoon via fritzbox aan caiway modem Eigen telefoon netwerk : 1 05 okt 2018
Glasvezel Rotterdam niet door EQT/CAIW? Algemeen : 19 15 aug 2018
Nieuwbouw glasvezel tv Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 03 mrt 2018