obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
alles in 1 Glas 250 teveel betaald
V2
Even een waarschuwing voor diegene die net als mij hiervan niet op de hoogte zijn/waren:
Wij hebben hier een Alles in 1 Glas 250 abbo wat overigens naar behoren werkt. Dat is ook niet het probleem.
Ik heb dat destijds afgesloten voor een bepaalde prijs, en daar zijn daarna nog wat "reguliere" prijsverhogingen op doorgevoerd.
Na de laatste aangekondigde prijsverhoging ben ik eens gaan kijken op de site van Caiway wat hun alles in 1 glas 250 abbo nu kost.
Tot mijn verbazing was dat €6/maand goedkoper dan wat ik nu betaal (dat is dan excl. de aanstaande prijsverhoging). Voor de duidelijkheid: dit is conform wat ik zelf ook heb, namelijk Basic TV pakket, géén interactieve TV, en wél met het Comfort+ belpakket.
Door te bellen is dat nu aangepast naar de huidige nieuwprijs voor een nieuwe klant, maar de strekking van mijn verhaal is dat een nieuwe klant wel profiteert van de prijsverlaging en dat is dan met name voor het bellen, maar een bestaande klant alléén maar als hij er toevallig achterkomt.
Ofwel: Wél automatisch prijsverhogingen doorvoeren, maar bij prijsverlagingen moet je er zelf maar achteraan gaan...te zot voor woorden.
Ik vraag mij af hoeveel hier wel niet in trappen, want wie kijkt er nu naar wat zijn pakket op dit moment kost?
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Ik vindt het vooral minachting van je bestaande klanten en je mooi profileren naar nieuwe klanten.
Jullie zijn gewaarschuwd.
 
Adios
Ik had het netjes gevonden als Caiway een tariefsverhoging voor iedereen doorvoert, dit ook doet met een tariefsverlaging.

Ik hoop dat ze in Naaldwijk doorkrijgen dat dit respectloos is naar je bestaande klanten.
 
V2

Quote

Roberto schreef:

Quote

Caiway Webcare schreef:

Beste Forumleden,

Ik heb al jullie berichten gelezen en uiteraard reageer ik hierop zoals gevraagd.

Een tijdje geleden hebben we verteld dat er allemaal nieuwe dingen gaan komen en dat de mensen gaan glimlachen. Zoals elk jaar voert Caiway een tariefswijziging uit, ook dit jaar en dit nieuws hebben jullie gezien.

Dit bedoelde ik natuurlijk niet in mijn voorgaande berichten. Wel komen er nieuwe telefoniebundels, dat is al wel bekend gemaakt.

Onbeperkt Bellen NL voor € 14,95 ipv € 21,30
Onbeperkt Bellen EU voor € 21,30 (en bij G500 € 9,95)

Dat dit niet voor iedereen uitkomst biedt snappen we, maar het is de eerste stap. De komende tijd komen er veel meer brieven/berichten (zonder extra verhoging van tarief) met wat ik wél bedoelde Smile

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust!

Groet,

Jan


Lees de topic 'Caiway klanten willen massaal RTLZ' maar eens doorSmile


Dank, maar daar heb ik dan nog wel een aanvulling op. Ook ik heb een brief gekregen met daarin de aankondiging dat ik met mijn Glas 250 Abbo met Comfort+ belpakket vanaf 1 april ook onbeperkt bellen naar vast en mobiel in de EU ga krijgen i.p.v. alleen maar NL. Dat is dus mooi.
Verder gaat mijn klacht eigenlijk alleen maar over het automatisch doorvoeren van prijsverhogingen, maar andersom blijkbaar niet. Dan moet je dat zelf maar ontdekken. Een soort van OPT-IN regeling: https://nl.wikipedia.org/wiki/Opt-ins...-insysteem
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'alles in 1 Glas 250 teveel betaald', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Serie opnemen neemt teveel op Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 14 sep 2022
(Glas) Modem en Powerline Hardware instellingen : 4 15 mrt 2021
Nieuwe glas modem Eigen netwerk : 14 21 dec 2020
Openstellen caiway glas voor andere providers CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 32 10 feb 2020
geen telefoon na activatie glas verbinding Storing : 5 24 dec 2019
Advertentie