obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Problemen ontvangst Nickelodeon/Comedy Central?
JasperM
Sinds ongeveer een week heb ik last dat de digitale ontvangst van Nickelodeon en Comedy Central om de paar minuten heel even wegvalt (zwart beeld +/- 1 sec). Dit maakt kijken heel onplezierig. Het analoge signaal en het digitale signaal van de Rekam hebben het probleem niet.
Alle andere zenders hebben het probleem niet.

Bij de helpdesk kom ik niet verder dan dat het aan mijn bekabeling zou liggen en meer onzinnige zaken. Alsof dat alleen invloed op Nickelodeon kan hebben.

Kan iemand controleren of hij/zij dit probleem ook heeft (of juist niet)?
Ter info: ik kijk in Gouda via een CI+ module. Firmware is up-to-date en signaalsterke is maximaal.

Alvast bedankt.

-- Aanvulling --
Ik heb het nu ook getest met een Humax IR-FOX C. Met deze ongeveer hetzelfde probleem alleen bevriest het beeld (ook +/- 1 sec) ipv op zwart.
Gewijzigd door JasperM op 23 juli 2010, 22:54
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen ontvangst Nickelodeon/Comedy Central?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Caiway Glasvezel - FiFa (FUT) en Gaming ervaringen Vs problemen Storing : 1 14 jun 2020
Advertentie