Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
Glasvezel Schiedam
|
|
Cateye |
Geplaatst op 19 April 2015, 08:55
|
Activiteit » Schiedam » 3120TT » Alles-in-1 G500 » Netgear Nighthawk » Basic TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 1 Lid sinds: 19 Apr 2015 |
Graag deel ik mijn ervaring met over mijn nieuwe g400 glasvezelabonnement van Cayway in Schiedam. In eerste instantie werd niet de verwachte snelheid gehaald van 400mbit. Echter dit lag aan mijn "oude" router (die gigabit snelheden zou moeten aankunnen). Nadat ik een Netgear Nighthawk had aangeschaft was de verbinding perfect. Zie scores speedtest. Beter zelfs; downloaden op de nieuwsgroepen van caiway halen bijna altijd 500 mbit (!!) Ik ben blij dat ik een snelle harddisk heb anders houdt mijn computer het niet bij http://www.speedtest.net/my-result/43...4300630849 |
|
|
Adios |
Geplaatst op 19 April 2015, 09:10
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Mooi resultaat zeg. Je zal veel plezier hebben ook van je prachtige router. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel Schiedam', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 Feb 2023 |
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel | Hardware instellingen | : 4 | 31 May 2022 |
DVB-C via Caiway glasvezel? | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 4 | 10 Nov 2021 |
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter | Snelheid | : 11 | 24 Sep 2021 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie