obey-robots.txt
Advertentie
Onderwerp bekijken
Geweldige service.......
Totaal stemmen : 0
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel
Tillem
2 April bericht gekregen dat het glasvezelmodem kon worden aangesloten.
Maar helaas, geen verbinding mogelijk.
Caiway gebeld en er werd een storingsticket aangemaakt. Er zou een monteur naar mijn huisadres komen.
Nu, 5 dagen later, nog niets gehoord.
Weer Caiway gebeld.
De monteur komt niet naar het huisadres, maar gaat naar de wijkcentrale.
Ik word gebeld als de verbinding goed is, maar of dat vandaag zal zijn, tja, dat weten we niet.

Geweldige service.......
 
data-full-width-responsive="true">
erlinden
Vervelend, weet je zeker dat je alles goed hebt aangesloten? Wat betekent "geen verbinding mogelijk"? Branden er lampjes op het modem?

Het klopt dat op gebied van communicatie Caiw nog wel wat kan leren, maar is de enige reden dat je hier aangemeld bent om te trollen?

Tip: via Twitter is de communicatie (wel) goed, meldt daar eens jouw probleem.
 
Caiway Webcare
Beste Tillem,

Vervelend dat je nog niets gehoord hebt over de status van de door jou gemelde storing. De doorlooptijd van storingsmeldingen is 5 werkdagen. We willen wel graag de status van je storingsmelding nagaan.
Als je ons via een DM je postcode en huisnummer stuurt kunnen we je beter informeren over de status.

Met vriendelijke groet,

Nitin
Caiway Webcare Team
Caiway Webcare Team
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway Glasvezel storing Westland eo Storing : 37 13 jun 2019
Fritzbox 7590 op Glasvezel met C5 DECT CaiWay Glasvezel telefonie problemen : 1 02 dec 2018
Glasvezel Rotterdam niet door EQT/CAIW? Algemeen : 19 15 aug 2018
Nieuwbouw glasvezel tv Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 03 mrt 2018
Glasvezel en fritzbox 7490 Eigen telefoon netwerk : 3 16 okt 2017