obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid issue Google Chrome Vs IE / GData - PC probleem
Domino
Wie kan mij verklaren waarom bv een speedtest via Google Chrome t.o.v. IE gehalveerd in snelheid draait.

Tevens de problemen met de PC zijn: downloadvideo met schokkend beeld, maar via interne BD het UHD beeld en 3D Bluray niet.

acties ondernomen:
Videokaart check, werkgeheugen, updates, router vernieuwd andere werk plek. Lijn is clear. 0% oplossing.

Het probleem is echter voor de herinstallatie niet geweest dus vandaar mijn actie bovenstaande en deze onderstaande.

Ik heb de PC volledig nieuw WIN7 geinstalleerd en op de beveiliging draait G-Data,
G-Data erkend het probleem niet en Google suggereert iets anders gezien het via IE wel goed laad. Beide hebben gelijk. Zonder beide draait het inderdaad goed.

Wie heeft er een suggestie?
 
Highway
Heb je via Chrome opties geactiveerd als betrouwbaarheid checken?
Handtekening
Wink
 
Domino
Ja. Geen verbetering.
 
Highway
Nou ja de grap is dat je dat juist uit moet zetten. Al die checks kosten tijd.
Handtekening
Wink
 
Domino
Opgelost. Adobe verwijderd Google verwijderd en met Adobe XL ook Google geïnstalleerd Smile Draait als een trein. Dank voor je input.
 
Highway
Mooi dat je het opgelost hebt en de oplossing gepost hebt.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid issue Google Chrome Vs IE / GData - PC probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
Internet probleem Eigen netwerk : 3 14 nov 2020
snelheid niet stabiel Storing : 5 21 mei 2020
G600 vs G500 relatief lagere snelheid? Snelheid : 7 27 dec 2019
Advertentie