Onderwerp bekijken
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
Alles in 1 Glas G200
|
|
Etienne_E |
Geplaatst op 24 July 2014, 11:05
|
Activiteit » 1422 » Alles-in-1 Easy » Arris Touchstone » Sitecom WLR-5000 » Basic TV » Humax iRHD-5300c Berichten: 7 Lid sinds: 08 May 2013 |
Momenteel heb ik alles-in-1 digitaal van Caiway en wil wel overstappen naar glasvezel. Ik kan nu zenders pauzeren, opnemen en terugspoelen. Als ik overstap naar glasvezel moet ik volgens de Caiway site voor interactieve 5 euro extra betalen omdat dit optioneel is. Enig idee waarom dit zo is? |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 24 July 2014, 11:36
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Je kan die vraag beter aan de Caiway vragen, maar alles wat je van Caiway ontvangt is eigenlijk huur ,alleen ze komen deze spullen nooit ophalen. Ik vraag mij af wat je er beter van wordt enigste wat je erbij krijgt behalve glas dat je kan opnemen, zelf vind ik glas niet beter als de coax ,maar anders blijf je wel voor coax betalen en als je glas neemt krijg je dat er gratis bij de coax |
|
|
Migow |
Geplaatst op 24 July 2014, 17:48
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
neem je lekker G200 en dan geen opneemfuncties nemen en die entone gewoon lekker in zijn doos laten zitten. Je maakt dan gebruik voor internet/telefoon van glas en je tv laat je lekker zoals het nu is. Dus tv kijken gewoon via coax. Je hebt dan echt een berestabiel internet en de snelheid haal je altijd! Toen ik alles in 1 bestelde heb ik het 150/150 pakket genomen en daar zat het opnemen nog gratis erbij. Maar maak er GEEN gebruik van. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 24 July 2014, 20:56
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Dat laatste is niet waar. Wil je voor je tweede en derde tv toch de uitgebreide paketten dan moet je deze nog steeds extra met Ziggo aftikken. Dwz wil je alle zenders die je ook via entone ontvangt dan moet je wel degelijk nog deze abo's via Ziggo afnemen (Cogas-gebied) en zo betaal je wel degelijk dubbel. Caiway zou ook daar voor moeten compenseren. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 24 July 2014, 21:56
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Het is te belachelijk voor woorden dat je dubbel moet betalen voor je aanvullende pakketten, alleen omdat Cogas het niet goed geregeld heeft. Ik vind zeker dat jullie daarvoor gecompenseerd moeten worden. |
|
|
Etienne_E |
Geplaatst op 27 July 2014, 09:54
|
Activiteit » 1422 » Alles-in-1 Easy » Arris Touchstone » Sitecom WLR-5000 » Basic TV » Humax iRHD-5300c Berichten: 7 Lid sinds: 08 May 2013 |
Beslissingen beslissingen In principe gaat het mij ook om een stabiele internet verbinding. Migow's voorstel staat mij wel aan. En ik ben al in het bezit van een Harmony |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alles in 1 Glas G200', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
(Glas) Modem en Powerline | Hardware instellingen | : 4 | 15 Mar 2021 |
Nieuwe glas modem | Eigen netwerk | : 14 | 21 Dec 2020 |
Openstellen caiway glas voor andere providers | CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) | : 32 | 10 Feb 2020 |
geen telefoon na activatie glas verbinding | Storing | : 5 | 24 Dec 2019 |
alles in 1 Glas | CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) | : 2 | 22 Mar 2019 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie