obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
alles in 1 Glas
Plaisier
ik heb al vanaf het eerste begin een alles in 1 Glas pakket.
Dit begon naar ik meen met 3 pakketten, en ik had toen het 300 pakket.
internet via de glasvezel, en TV via de glasvezel met een Entone kastje.
De optie's programma's terug kijken, pauzeren en NPO zaten er toen nog niet op

Sinds een jaar of 2 heb ik een mooie nieuwe Full HD Smart TV, en daarop zowel de Entone, de Coax als een internet kabel op aangesloten.
De TV heeft prachtig beeld via de coax, en doordat het een smart TV is zijn ook NPO gemist, RTL XL, Netflix enz. enz. beschikbaar.

De Entone en de functies daarvan ben ik steeds minder tot nooit meer gaan gebruiken.
Nu betaalde ik ook altijd voor interactive TV, en dacht dus dat zeg ik op, ik gebruik het nooit.

toen ik hierover contact opnam met Caiway werd mij verteld dat ik de dienst Interactive TV kon stoppen.
Maar dan moest ik ook de Entone retour sturen, dus dan kan je ook geen TV meer via de glasvezel kijken.
Alleen de interactive diensten stoppen kan dus helemaal niet.

Nu kijk ik eigenlijk alles via de coax, maar toch vind ik dit niet kloppen.
Het aanbod destijds, en ook op dit moment is:
Alles-in-1 Glas pakketten
Breid je Alles-in-1 pakket uit met Interactieve TV met Replay TV. Hiermee kijk je programma's gratis tot wel 7 dagen terug. Met keuze uit meer dan 60 zenders. Ook vanaf het begin als je het programma net gemist hebt en zolang deze bezig is. Daarnaast kun je uitzendingen opnemen. Zo veel tegelijk als je maar wilt. Dus vooruit- en terugspoelen en live TV pauzeren.

Maar zonder deze dienst kijk je dus NIETS meer via de Glasvezel, alleen nog via de coax
Je bent dus eigenlijk verplicht de dienst te behouden, en daar extra voor te betalen.
 
Bordewolf
Klopt helemaal, sterker nog gedwongen decoderhuur....
Bij alle ander providers is de 1e ontvanger gratis.
Bij Caiway niet, daar de tweede die je toch niet wil.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'alles in 1 Glas', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(Glas) Modem en Powerline Hardware instellingen : 4 15 mrt 2021
Nieuwe glas modem Eigen netwerk : 14 21 dec 2020
Openstellen caiway glas voor andere providers CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 32 10 feb 2020
geen telefoon na activatie glas verbinding Storing : 5 24 dec 2019
Volgens de consumentenbond is KPN de beste aanbieder voor alles in één. Algemeen : 4 24 okt 2018
Advertentie