obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Internetsnelheid zeer traag en valt weg
Lexeman
Beste leden,

Sinds enige tijd, heb ik steeds last van een internetsnelheid die schommelt tussen 2 en max 17 mb, zowel bedraad als draadloos, of de verbinding valt helemaal weg.
Situatie onveranderd binnenshuis overigens en tv en radio geen probleem.

Zodra ik modem (Ariss TM722) herstart is het probleem weer even verholpen.

Klacht ingediend bij Caiway, kreeg ik een nieuwe opdek splitter en coax voor naar modem opgestuurd.
Ze konden meten dat er veel ruis was... en dat kon wel eens aan de splitter of coax liggen.....

Na de nieuwe splitter en kabel geplaatst te hebben, precies hetzelfde verhaal. Telkens na opstarten gaat het weer even goed.

Iemand een idee, oplossing, zelfde ervaring?
Alvast bedankt,
 
Caiway Webcare
Beste Lexeman,

Vanuit de Caiway willen wij dit graag oppakken en nakijken. Kan je ons een privé bericht sturen met uw adres gegevens dan gaan wij dit onderzoeken.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout.
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internetsnelheid zeer traag en valt weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Verbinding valt telkens weg CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 01 mei 2022
Internetsnelheid Caiway Giga Snel CaiWay/Delta Glasvezel modem : 21 26 jan 2022
Web tv valt uit Interactieve TV, Pay Per Event : 16 16 apr 2021
internet valt regelmatig weg Eigen netwerk : 1 16 feb 2021
Advertentie