obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken
wat is de beste wifi router
pino123
Hallo
ik ben binnenkort een nieuw lid van Caiway. Ik heb het alles in 1 glas 200 pakket besteld maar wil graag nog weten wat de beste wifi router is samenhang met dit pakket... heb zelf de Asus RT-N66U in gedachten maar misschien hebben jullie nog betere ervaringen met een andere... houd me graag aanbevolen voor jullie tips.

bij voorbaat dank
 
wsliggers
Ik heb zelf een Asus RT-N66U en ben daar bijzonder tevreden over. Goede keuze nog steeds op dit moment...
De AC routers van Asus zijn uiteraard moderner maar ook duurder.
 
Richard
Ook ik heb een Asus RT-N66U. Ben er ook super tevreden over.
In ieder geval veel beter dan de Sitecom die Caiway weggeeft.
 
Migow
En nog een die zeer tevreden is over zijn asus router. Echt een verademoing tov mijn vorige router.
 
pino123
Ok.... bedankt allemaal ... wordt dus de ASUS.
 
Joekelaar
Heb sinds gisteren ook de Asus 66. Had de sitecom van Caiway, wat een bagger ding. Moest ik vele malen resetten per dag, geen wifi. Die Asus draait voorlopig als een speer.
 
wsliggers
En dat blijft ie doen......log wel af en toe in op je router om te kijken of er firmware updates zijn.
 
Migow
net nog even ingelogd in me asus routertje uptim 77 dagen en geen enkel probleem met deze router. Toprouter. Draait op merlin firmware en ben blij dat ik deze gekocht heb en niet die router van caiway zelf. Wifi bereik is ook top. Met merlin firmware kun je zelfs het vermogen opkrikken voor beter bereik
 
richi01
Ik heb dat zelfde probleem met de sitecom router gehad en moest ook meerdere keren de router resetten.
Ik heb dus ook de asus wifirouter gehaald de RT-N66U maar ik heb de zelfde problemen nog volgens caiway ligt het niet bij hun.
Ik heb nu een 5ghz netwerk en 2x een 2.4 ghz net werk nu knalt hij de 2.4 ghz er steeds af en moet ik hem weer resetten weten jullie mischien hoe ik dat kan verhelpen
 
richi01
ik heb dan over mijn asus wifirouter RT-N66U die heb ik verdeeld met 3 kanaal 1x een 5ghz kanaal en 2x een 2.4ghz kanaal.
soms dan kan je het 2.4 ghz kanaal niet ontvangen in mijn eigen huis en staat er in de lijst dat die niet binnen bereik is terwijl de 5ghz het wel doet.
ik had dit ook bij mijn sitecom router wat ik via de caiway heb ontvangen daar had ik ook 2x een 2ghz kanaal op gemaakt een secure kanaal en een gastenkanaal en toen was heel vaak het gasten kanaal weg en kon je dat niet ontvangen.
volgens caiway is het probleem niet van hun en ligt het aan de router
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wat is de beste wifi router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Router Eigen netwerk : 2 11 feb 2023
Advertentie