Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
FOX HD opnemen /pauzeren
|
|
Estherk |
Geplaatst op 16 April 2014, 21:11
|
Activiteit » Rhoon » 3162xg » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 2 Lid sinds: 16 Apr 2014 |
Goedenavond Waarom kan ik de programma's van FOX HD niet pauzeren of opnemen . Maken gebruik van het Entone kastje |
|
|
Adios |
Geplaatst op 16 April 2014, 21:13
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Heb je wel de laatste firmware op de Entone staan? |
|
|
Estherk |
Geplaatst op 16 April 2014, 21:20
|
Activiteit » Rhoon » 3162xg » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 2 Lid sinds: 16 Apr 2014 |
Goedenavond, Heel eerlijk.... Geen idee.. Hebben pas sinds november glasvezel Heb wel een tijdje op kunnen nemen/pauzeren.. Sinds een week of 4 niet meer. Vorige week wel een update op m'n tv scherm voorbij zien komen. Hoe weet ik of de laatste firmware er op staat? |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 17 April 2014, 07:51
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Gewoon de stroom er af halen,dan komt vanzelf de laatste software binnen |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 17 April 2014, 15:25
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote Estherk schreef: Goedenavond Waarom kan ik de programma's van FOX HD niet pauzeren of opnemen . Maken gebruik van het Entone kastje Beste Estherk, Het is op dit moment inderdaad niet mogelijk om Fox te pauzeren of op te nemen. Er wordt gewerkt aan een software update van de Entone om deze issue te verhelpen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team
|
|
|
rayblo |
Geplaatst op 19 May 2014, 10:11
|
Activiteit » Alles-in-1 Totaal » Tp-Link WDR 3600 » Basic TV » Humax iHDR-5200c Berichten: 112 Lid sinds: 14 Oct 2010 |
ik mag dan niet al te technisch zijn webcare, maar als alle zenders wel normaal gepauzeerd kunnen worden, waarom FOX dan niet? lijkt mijn geen software issue voor zover :p |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FOX HD opnemen /pauzeren', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Extra tijd opnemen bij EPG | Digitale radio en televisie, tips & truuks | : 1 | 29 May 2024 |
Serie opnemen neemt teveel op | Digitale radio en televisie, tips & truuks | : 1 | 14 Sep 2022 |
Niet kunnen opnemen via app. | Interactieve TV, Pay Per Event | : 1 | 14 Apr 2022 |
Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 3 | 20 Jan 2022 |
TV Externe USB Schijf opnemen | Algemeen | : 1 | 13 Jan 2021 |
Sorry, de Black Friday deals zijn voorbij. Kijk voor nieuwe acties op Delta_flexpakket