obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware.
 Onderwerp afdrukken
Entone 400 update
rayblo
Zojuist bij het aanzetten van de tv een update gehad.

is hier iets over bekend???

Qua verbeteringen of zo

10.5.87.5-etv
 
Bakstenen
kreeg vandaag een mailtje, misschien dat dat er wat mee te maken had?

Geachte heer, mevrouw,

Caiway werkt voortdurend aan het verbeteren van haar diensten. Klanten hebben bijvoorbeeld aan ons aangegeven sneller te willen zappen via de interactieve tv-ontvanger. Wij hebben goed nieuws voor u: vanaf 2 april is dit mogelijk!

Om sneller te kunnen zappen vinden er in de nacht van dinsdag 1 april op woensdag 2 april tussen 02.00 en 05.00 uur werkzaamheden aan het netwerk plaats. U hoeft hiervoor niets te doen. Let er wel op dat geplande opnames in deze periode mogelijk niet goed worden uitgevoerd.

Ook uw mening telt! Heeft u opmerkingen of aanbevelingen dan kunt u dat aan ons laten weten via het contactformulier.


Met vriendelijke groet,
Caiway

Ferry Monsma
Directeur Klantenservice
 
gamespel

Quote

robert038 schreef:

Quote

rayblo schreef:

Zojuist bij het aanzetten van de tv een update gehad.

is hier iets over bekend???

Qua verbeteringen of zo

10.5.87.5-etv


Morgen werkt alles perfect volgens bericht Totaaltv. Trouwens zoveel klachten waren er niet volgens onderzoek van Caiway.

http://www.totaaltv.nl/nieuws/15826/caiway-verbetert-glasvezel-tv-decoder.html


Nee volgens Caiway is er nooit iets aan de hand. Ze moeten gewoon stoppen met die verdomde Entone!
 
Adios
Caiway is kampioen alles onder het tapijt wegmoffelen.
Ze kunnen moeilijk toegeven dat heel veel klanten de Entone een ramp vinden.
Maar wat ze wel siert, ze proberen wel de dienst TV kijken over de glasvezel te verbeteren.

Nu ze twee relatief grote steden zoals Almelo en Oldenzaal erbij krijgen en daar hun televisieaanbod alleen op de glasvezel te zien is daar, moeten ze ook wel denk ik.
 
Floris
Net mailtje gehad. Geprobeerd, maar nog geen nieuwe firmware anders dan de 10.5.87.5 gekregen!

Geachte heer, mevrouw,

Graag informeren wij u dat er een software update beschikbaar is voor uw interactieve tv-ontvanger (Entone).

Verbeteringen aan de interactieve tv-ontvanger
De interactieve tv-ontvanger is verbeterd op de volgende functionaliteiten:

- De stabiliteit en het zappen via de afstandsbediening van de tv-ontvanger.
- Het starten en stoppen van opnames is nauwkeuriger geworden.
- Het kunnen raadplegen van alle teletekst subpagina’s.
- Een film starten met Pathé Thuis op uw televisie en deze verder afkijken op een ander apparaat, zoals uw tablet.

Nieuwe instellingen voor uw interactieve tv-ontvanger
Om gebruik te maken van de verbeteringen aan uw interactieve tv-ontvanger, ontvangt u binnenkort een melding met instructies op uw televisie. Ook kunt u de nieuwe software laden door de interactieve tv-ontvanger opnieuw op te starten. Ga hiervoor naar menu – instellingen – systeeminformatie – herstart.

Vragen
Heeft u nog vragen? Kijk dan op caiway.nl. Of neem contact op met onze Klantenservice via 088 2249 111 (088-tarief). Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.

Met vriendelijke groet,
Caiway

Ferry Monsma
Directeur Klantenservice
 
Migow
Dat sneller switchen met entone tov coax met ci+ card bestrijd ik maar hier ook net update gedaan en werkt idd best snel. Kanaal staat er direkt en idd top! Wowwww ga ook bijna enthousiast worden over mijn entone haha
Hou het toch nog bij me kabeltje ism smart tv Smile
Maar ik ga vandaag eens een hele dag via entone kijken en .... Smile
 
Migow
Nee dat doet gebruikter HDR niet, want die heeft al 2 smartcards nodig in zijn smart tv. Ofdat je de hele tijd alles moet opnemen en kijken tegelijk haha. Maar wat wel leuk is, nadat ik een beetje heb zitten klooien, Heb 2 kanalen op 1 scherm PIP. 1 via de coax en 1 via me entone en nu ook nog me tablet en phone ernaast en kijk gelijk 4 kanalen en kan er ook nog 2 opnemen Wowwwwwwwwww CheerCheer owja laptop kan ik ook nog er bij zetten haha
 
Adios
Niets biedt zoveel gemak als gewoon naar een televisie kijken op de bank of bed.
Op een Tablet kijken is leuk voor even , maar beslist geen oplossing voor mijn gezin.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 400 update', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Update Amino 7X Interactieve TV, Pay Per Event : 26 27 feb 2022
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Advertentie