obey-robots.txt
24 Mei 2018, 02:17
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 85% [40 stemmen]
85% [40 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 15% [7 stemmen]
15% [7 stemmen]

Stemmen: 47
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Praxis
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Openstellen "Digitale"kabel

popmart1970
Hopelijk lukt dit wel.....dan kan Caiway niet anders dan HEEEEL snel hun zaakjes op orde zien te krijgen en hun diensten behoorlijk te upgraden!!!!

http://www.nu.nl/...entie.html
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up

Adios
Kunnen ze dan ook de kabel openstellen voor telefoniediensten? Want 21 euro per maand bij Caiway of 10 euro per maand bij Ziggo en Vodafone om onbeperkt te bellen naar vast en mobiel, vind ik vanzelfsprekend veel aantrekkelijker.

popmart1970
dat zal hopelijk ook onderdeel daarvan zijn @4K !!!!

Zou wel gaaf zijn he!!!
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up

Adios
Ik vind dat Caiway zich blauw moet schamen om 21 euro per maand extra te vragen voor onbeperkt bellen naar vast en mobiel.
Ziggo vraagt per 1 april slechts 9,95 voor hetzelfde : VOIP Bellen Altijd.

https://www.ziggo...en/2014/u2

popmart1970
dat is zeker een verschil waar je broek van afzakt!! Maar wat dacht je van het feit dat je nu voor E 70,00 (ruim) maar 50/4 mb down/up hebt!!

Bij de andere kabelaars heb je daar minimaal al 100 mb down voor!!!

Echt schandalig die stilstand qua aanbod/verbetering tov de anderen,en dan de prijzen maar iedere keer verhogen....inflatiecorrectie...pfffff

Winstcorrectie zal je bedoelen!!! Blijf het zeggen....het is dat ik ivm studerend kind etc meer dan 20 mb snelheid nodig heb....anders was ik allang pleitte geweest!!!Angry

Willy0611
Iedereen zou via Twitter @Caiway zijn ongenoegen moeten uiten. Ik heb het ook gedaan, t.a.v. de tariefsverhoging (zorg eerst maar eens dat alles goed werkt) en de absurde prijzen die ze hanteren. Ik kom uit een Ziggo gebied waar ik voor hetzelfde geld 150/10Mbit had met één storing in vier jaar tijd (midden in de nacht ook nog).

popmart1970
Zojuist gedaan......!!! Denk alleen dat ze er maling aan hebben!!! Monopolisten....dat is het enige dat ze op de "kaart" laat staan.....als er keuze was......was er weinig meer over van Caiway....ben ik van overtuigd!!!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Openstellen "Digitale"kabel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Onderzoek ACM openstellen Ziggo netwerk Algemeen 12 15 maart 2018, 17:39
Eigenaar van Delta kabel wil Caiway kopen Nieuws van CaiWay 12 06 oktober 2017, 08:11
Pas op bericht "Nieuwe Caiway Veilig Internet omgeving" Algemeen 7 23 september 2016, 19:51
Toekomstbeeld: Kabel is 'vol' - betalen per zender??? Welke zender wil je er nog bij hebben? 14 28 juli 2016, 08:59
Ziggo internet snelheid naar 300 Mbit per seconde via kabel Algemeen 21 22 mei 2016, 12:25
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| flipje03:03:09
| markmart03:45:47
| Highway04:07:47
| Jaco Hage04:24:43
| Bordewolf04:57:54
| Sokje05:05:58
| JoGi07:13:40
| deboerenschuur08:10:51
| kareltjuh08:22:45
| birdman12:55:41
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

03 februari 2018, 23:32
multiscreen viewright plugin geinstalleerd maar geen beeld? Geeft elke keer VR_15 fout aan???

10 april 2017, 19:18
Hallo Caiway, In Honselersdijk geen telefoonverkeer via de glaskabel? Wel internet. Graag herstellen ivm telefoonverkeer naar en van ziekenhuis

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock