obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Openstellen "Digitale"kabel
popmart1970
Hopelijk lukt dit wel.....dan kan Caiway niet anders dan HEEEEL snel hun zaakjes op orde zien te krijgen en hun diensten behoorlijk te upgraden!!!!

http://www.nu.nl/tech/3688490/d66-wil...entie.html
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Kunnen ze dan ook de kabel openstellen voor telefoniediensten? Want 21 euro per maand bij Caiway of 10 euro per maand bij Ziggo en Vodafone om onbeperkt te bellen naar vast en mobiel, vind ik vanzelfsprekend veel aantrekkelijker.
 
popmart1970
dat zal hopelijk ook onderdeel daarvan zijn @4K !!!!

Zou wel gaaf zijn he!!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Ik vind dat Caiway zich blauw moet schamen om 21 euro per maand extra te vragen voor onbeperkt bellen naar vast en mobiel.
Ziggo vraagt per 1 april slechts 9,95 voor hetzelfde : VOIP Bellen Altijd.

https://www.ziggo.nl/#producten/tarie...en/2014/u2
 
popmart1970
dat is zeker een verschil waar je broek van afzakt!! Maar wat dacht je van het feit dat je nu voor E 70,00 (ruim) maar 50/4 mb down/up hebt!!

Bij de andere kabelaars heb je daar minimaal al 100 mb down voor!!!

Echt schandalig die stilstand qua aanbod/verbetering tov de anderen,en dan de prijzen maar iedere keer verhogen....inflatiecorrectie...pfffff

Winstcorrectie zal je bedoelen!!! Blijf het zeggen....het is dat ik ivm studerend kind etc meer dan 20 mb snelheid nodig heb....anders was ik allang pleitte geweest!!!Angry
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Willy0611
Iedereen zou via Twitter @Caiway zijn ongenoegen moeten uiten. Ik heb het ook gedaan, t.a.v. de tariefsverhoging (zorg eerst maar eens dat alles goed werkt) en de absurde prijzen die ze hanteren. Ik kom uit een Ziggo gebied waar ik voor hetzelfde geld 150/10Mbit had met één storing in vier jaar tijd (midden in de nacht ook nog).
 
popmart1970
Zojuist gedaan......!!! Denk alleen dat ze er maling aan hebben!!! Monopolisten....dat is het enige dat ze op de "kaart" laat staan.....als er keuze was......was er weinig meer over van Caiway....ben ik van overtuigd!!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Openstellen "Digitale"kabel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Coax kabel buiten defect? Klacht over CaiWay/Delta : 1 11 nov 2022
Digitale ontvanger Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 24 sep 2022
Kabel tv vs. interactieve tv Interactieve TV, Pay Per Event : 2 20 aug 2020
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Één utp kabel met switch voor tv en internet Eigen netwerk : 3 14 apr 2020
Advertentie