obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Foutmelding Entone
buccs69
Ik krijg sinds vandaag opeens de melding "Fail to retrieve IP address from DHCP server" ... geen TV dus. Mijn internetverbinding werkt wel gewoon.

Alles al ge-reset ... geen vebetering.

Tips???
 
Adios
Betreft het de Entone 515 ?
 
buccs69
Er staat Amulet Model 400 onder op het apparaat
 
buccs69
Ik ben er inmiddels wel achter dat het niet aan de Entone ligt.

Ik heb de TV-verbinding via Powerline Adapters aangesloten om te voorkomen dat er allemaal kabels door het huis heen moeten. Dat heeft vanaf het begin perfect gewerkt en nu - na een maand - dus plots niet meer.

Met rechtstreekse bekabeling werkt het wel. Maar ik zit dus niet te wachten op die extra kabel door het huis heen ... zucht!
 
Tonv58
@optimizer jij gaat er altijd maar van uit dat er leidingbuizen van meterkast naar kamer lopen met een telefoonkabel en een met een CAI kabel er in. Maar dat is pas sinds 1985 zo. Weet je hoeveel mensen er wonen in een huis van voor die tijd? Bij mij komt zelfs de originele PTT-telefoonkabel naast de meterkast in de woonkamer binnen! Originele CAI kabel gewoon aan de voorgevel in de woonkamer, het dichtst bij de straat. Vroeger had iedereen een antenne op het dak, en geen CAI. Overigens wordt die PTT (KPN) kabel al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer gebruikt.
 
Tonv58

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

.......... ik maak me eigenlijk niet zo druk "dat iets niet kan" dit is al 20 jaar me werk... Smile

Dat een ander daar of op punten problemen ziet is volkomen begrijpelijk en soms volkomen logisch, vandaar dat ik hier zit op het forum en on route op locatie om daarin te helpen.

Dat is mijn doel, vandaar mijn suggestie die ik bovenstaande voorleg.... Smile


That's the spirit!
Maar ik bedoelde natuurlijk dat het voor de leek die zelf zijn aansluiting wil doen niet altijd even makkelijk is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foutmelding Entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Foutmelding 0x800ccc0F Instellingen software : 1 23 nov 2022
Foutmelding CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 3 15 okt 2020
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
Advertentie