obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Foutmelding
leozijl
Wanner ik de Tv boven gebruik om een uitzending terug te kijken gaat de Tv beneden op zwart en krijg de melding (Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeert u het later nog eens
Schakel ik de tv boven uit heb ik beneden weer beeld
Wat ook opvalt :sluit ik de tv boven uit tijdens een terug gekeken uitzending en ik wil de uitzending op de tv beneden weer hervatten start die precies weer op waar ik hem boven heb afgesloten
Tv kastjes Animo Aria 7 zijn apart rechtstreeks aan gesloten op modem Genexis platium 7840
Wat kan de oorzaak zijn
 
Jaco Hage
Rechtstreeks, daarmee bedoel je op een eigen UTP kabel?
Heb je ook accesspoints? of een bridge of mesh-systeem op de genexis aangesloten?

Heb je al getest, alles van de stroom en enkel eerst 1-voor-1 de TV decoders eerst opstarten, en daarna de andere kabels/connecties van andere randapparatuur?

leozijl schreef:

Wanner ik de Tv boven gebruik om een uitzending terug te kijken gaat de Tv beneden op zwart en krijg de melding (Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeert u het later nog eens
Schakel ik de tv boven uit heb ik beneden weer beeld
Wat ook opvalt :sluit ik de tv boven uit tijdens een terug gekeken uitzending en ik wil de uitzending op de tv beneden weer hervatten start die precies weer op waar ik hem boven heb afgesloten
Tv kastjes Animo Aria 7 zijn apart rechtstreeks aan gesloten op modem Genexis platium 7840
Wat kan de oorzaak zijn
 
leozijl
aangesloten met een eigen cat6 utp kabel
1 accesspoint aangesloten
Testen zal ik als nog doen

Bedankt voor de reactie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foutmelding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Foutmelding 0x800ccc0F Instellingen software : 1 23 nov 2022
Foutmelding Multiscreen TV Algemeen : 3 14 okt 2017
E30-4 foutmelding Digitale radio of televisie storing : 5 28 feb 2015
Foutmelding Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 6 01 okt 2013
Foutmelding E30-4 Digitale radio of televisie storing : 9 18 sep 2012
Advertentie