Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
Snelheid met nieuw Ultra *32MB
markmart
Ik belde vandaag met Caiway, ze wilde mij niet doorverbinden met customer service omdat naar het schijnt we dit weekend een brief ontvangen over de problemen.
Ik ben benieuwd....
 
fari2012
Hmmmmmm geloof mijn ogen niet.
nu 20:24 en kijk eens:

714833222

GrinGrinGrin


Afwachten of ie constant blijft
 
magicwizz

Quote

fari2012 schreef:
Hmmmmmm geloof mijn ogen niet.
nu 20:24 en kijk eens:

714833222

GrinGrinGrin


Afwachten of ie constant blijft


Heren Juich nog niet te vroeg.. Dit is al een keer eerder gebeurd!! Wink
 
Fokker
Zowaar op de zondag middag heb ik eindelijk weer eens de volledige snelheid, dus 3.8MB/s komt het binnen.
Kijken of het nu wel definitief is...
 
sannie
ik begin heel dat internet van caiw een beetje zat te worden. te vaak hebben we geen verbinding meer, elke
keer een dode lijn. laatst afgesloten geweest omdat ik een paar hd films had binnengehaald. en ja dan
willen ze je wel waarschuwen maar dan bellen ze naar een nummer dat je al jaren niet meer hebt. en dat
downsloaden ook. ik heb een 20mbit abb. maar in het weekend en in de avonden haal ik maar 400 kb.
en dan bel je ze en dan zeggen ze dat het bij ons ligt omdat het niet goed staat ingesteld of verkeerd
is aangelosten. dan zou je een de grootste abb. nemen en dan nog haal je die snelheden niet, waar betaal
je dan nog voor? kinderen hebben internet nodig voor hun huiswerk maar hoe kunnen ze dat maken als het telkens
weg valt.
 
Dr-Pepper

Quote

sannie schreef:
ik begin heel dat internet van caiw een beetje zat te worden. te vaak hebben we geen verbinding meer, elke
keer een dode lijn. laatst afgesloten geweest omdat ik een paar hd films had binnengehaald. en ja dan
willen ze je wel waarschuwen maar dan bellen ze naar een nummer dat je al jaren niet meer hebt. en dat
downsloaden ook. ik heb een 20mbit abb. maar in het weekend en in de avonden haal ik maar 400 kb.
en dan bel je ze en dan zeggen ze dat het bij ons ligt omdat het niet goed staat ingesteld of verkeerd
is aangelosten. dan zou je een de grootste abb. nemen en dan nog haal je die snelheden niet, waar betaal
je dan nog voor? kinderen hebben internet nodig voor hun huiswerk maar hoe kunnen ze dat maken als het telkens
weg valt.


Als je in Aalsmeer woont gaat het om een centrale storing over de snelheid, die loopt al wat maanden...

Mocht je ergens anders wonen kunnen we uiteraard eens met je gaan kijken wat het probleem veroorzakt, ik ga er van uit dat het wel te fixen is of anders het probleem op een juiste manier bij de helpdesk gemeld kan worden.

Heb je zelf al wat dingen geprobeerd om het op te lossen?
 
markmart
Het moet niet gekker worden met Caiway, vanaf afgelopen vrijdag af is plotseling de snelheid goed, krijg ik vandaag een brief dat ik eerdaags een email kan verwachten met instructies zodat ik zo goed mogelijk mijn modem kan aansluiten, met andere woorden ze verdraaien de boel en beweren nu dat het aan mijn kant ligt het probleem.
Ik ga helemaal niks doen en zij moeten nu ook overal met hun handen afblijven want nu is de snelheid eindelijk goed (voor zo lang het duurt)
 
fari2012
Inderdaad niks meer aan doen.. wel graag voor het ongeveer half jaar verzuimen van het leveren van hun diensten een compensatie. Dat zou meer op z'n plaats zijn.
 
Fokker

Quote

markmart schreef:
Het moet niet gekker worden met Caiway, vanaf afgelopen vrijdag af is plotseling de snelheid goed, krijg ik vandaag een brief dat ik eerdaags een email kan verwachten met instructies zodat ik zo goed mogelijk mijn modem kan aansluiten, met andere woorden ze verdraaien de boel en beweren nu dat het aan mijn kant ligt het probleem.
Ik ga helemaal niks doen en zij moeten nu ook overal met hun handen afblijven want nu is de snelheid eindelijk goed (voor zo lang het duurt)


Ook ik heb deze brief gehad en heb ook een mail gekregen met de instrukties die ik allemaal al 4 maanden geleden met de helpdesk doorlopen heb. Lijkt idd een gevalletje afschuiven te worden. Hier heeft toch niemand meer zin in na al dat ongemak en tijd die ik er al ingestoken heb om hun probleem boven te krijgen.

Ga ze maar weer eens mailen/bellen etc

Trouwens deze week nog niet kunnen testen of het nog steeds ok is.
 
magicwizz

Quote

Fokker schreef:

Quote

markmart schreef:
Het moet niet gekker worden met Caiway, vanaf afgelopen vrijdag af is plotseling de snelheid goed, krijg ik vandaag een brief dat ik eerdaags een email kan verwachten met instructies zodat ik zo goed mogelijk mijn modem kan aansluiten, met andere woorden ze verdraaien de boel en beweren nu dat het aan mijn kant ligt het probleem.
Ik ga helemaal niks doen en zij moeten nu ook overal met hun handen afblijven want nu is de snelheid eindelijk goed (voor zo lang het duurt)


Ook ik heb deze brief gehad en heb ook een mail gekregen met de instrukties die ik allemaal al 4 maanden geleden met de helpdesk doorlopen heb. Lijkt idd een gevalletje afschuiven te worden. Hier heeft toch niemand meer zin in na al dat ongemak en tijd die ik er al ingestoken heb om hun probleem boven te krijgen.

Ga ze maar weer eens mailen/bellen etc

Trouwens deze week nog niet kunnen testen of het nog steeds ok is.


heren,

de brief met email zal vast voor de abonnees zijn die nog steeds last ondervinden met de snrelheid. Ze geven hierbij dan alleen een advies hoe de modem op de correcte wijze hoort aangesloten te zijn. Dit doen ze zodat mensen die de modem niet volgens de richtlijnen aansloten hebben dit eerst te gaan laten uitvoeren en testen alvorens te bellen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid met nieuw Ultra *32MB', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 Jul 2022
Delta investeert in uitbreiding nieuw en bestaand netwerk Nieuws van CaiWay/Delta : 26 09 Oct 2021
snelheid niet stabiel Storing : 5 21 May 2020
G600 vs G500 relatief lagere snelheid? Snelheid : 7 27 Dec 2019
Groot verschil in snelheid bij VPN Algemeen : 6 22 Sep 2018
De Delta Black Friday Deals!
  • 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
  • 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
  • In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
  • Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
  • Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket

Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
Advertentie