Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
Snelheid met nieuw Ultra *32MB
|
|
fari2012 |
Geplaatst op 14 April 2010, 20:54
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 33 Lid sinds: 29 Nov 2009 |
hmm nu is ie weer goed op 32 mb bij mij om 20:55 |
|
|
Dan |
Geplaatst op 14 April 2010, 21:43
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 4 Lid sinds: 12 Apr 2010 |
Sinds vanavond rond 20:00 is de verbinding in Nieuw Oosteinde ook weer goed. Wel weer jammer dat Caiway na mijn mailtjes aan customer care en telefoontjes naar de servicedesk niets heeft laten horen dat het probleem opgelost zou zijn. Hopen dat het voorlopig stabiel blijft want we zijn voorlopig afhankelijk van Caiway. Een ADSL lijntje van max 8mbit (wat in veel gevallen in Aalsmeer niet gehaald wordt) is natuurlijk geen optie. Het wordt tijd voor een vrije kabel markt, te belachelijk voor woorden dat je anno 2010 niet tussen kabel providers kunt kiezen.![]() |
|
|
fari2012 |
Geplaatst op 14 April 2010, 22:59
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 33 Lid sinds: 29 Nov 2009 |
![]() ![]() ![]() Inderdaad dat ze weer wat gedaan hebben.... het werkt weer....voor hoe lang Gewijzigd door fari2012 op 15 April 2010, 00:27 |
|
|
MarkSluijter |
Geplaatst op 18 April 2010, 13:37
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 49 Lid sinds: 18 Oct 2009 |
Ik denk dat we het antwoord hebben! Hier is de internetverbinding namelijk net weer weggevallen. Hier is Kudelstaart! Wat een stelletje prutsers bij Cayweg ... Dit bericht gepost via mijn iPhone. |
|
|
Niks |
Geplaatst op 19 April 2010, 19:00
|
![]() Activiteit ![]() » Aalsmeer Berichten: 13 Lid sinds: 22 Dec 2009 |
Hier in Aalsmeer Nieuw-Oosteinde idem, zondagmiddag spontaan er helemaal af en gelukkig ook weer terug. Wat zijn ze in vredesnaam aan het doen bij Caiway??? ![]() Snelheid weer normaal (tot nu toe): ![]() |
|
|
Niks |
Geplaatst op 20 April 2010, 09:41
|
Daar zijn we weer.![]() Aalsmeer Nieuw-Oosteinde. Dinsdag van ongeveer 9:05 uur tot 9:35 weer het hele internet eraf en ook geen telefoon. Waar zijn we mee bezig Caiway? Verbinding is er net weer, nog wel magertjes. ![]() |
|
|
magicwizz |
Geplaatst op 20 April 2010, 14:28
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 176 Lid sinds: 26 Oct 2009 |
Quote Annita schreef: Daar zijn we weer. ![]() Aalsmeer Nieuw-Oosteinde. Dinsdag van ongeveer 9:05 uur tot 9:35 weer het hele internet eraf en ook geen telefoon. Waar zijn we mee bezig Caiway? Verbinding is er net weer, nog wel magertjes. ![]() Probeer eens de server van naaldwijk... naaldwijk.speedtest.nl Dan weet je je exacte snelheid. Bij Capelle heb je niet de directe verbinding met de caiwayserver. |
|
|
Skippy |
Geplaatst op 20 April 2010, 15:13
|
![]() Activiteit ![]() » Aalsmeer » Alles-in-1 Totaal » Asus RT-AC66U » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 5 Lid sinds: 20 Apr 2010 |
Om het aantal zwaar ontevreden klanten uit Aalsmeer Nieuw Oosteinde te completeren stuur ik ook maar eens een berichtje. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen ben ik het internet gezeur spuugzat. ADSL niet sneller dan 8Mb en via de kabel van Caiway mag je bidden dat je voor je 32Mb Ultra abonnement de helft van je snelheid over houdt want met een zeer hoge regelmaat kom je niet hoger dan de 1-2Mb. Voor het laatst dat ik gekeken heb ligt Aalsmeer nog steeds in de randstad en niet ergens op een waddeneiland. Je zou dus zeggen dat men een deugdelijke infrastructuur zou moeten kunnen aanleggen (ook voor ADSL). Het is allemaal geweldig wanneer je naar de technische helpdesk belt. Wanneer je geluk hebt krijg je iemand aan de lijn die (naar mijn gevoel) gewoon de waarheid verteld en zegt dat het een probleem in de wijkcentrale zit maar dat na ruim een jaar de oplossing nog steeds niet is gevonden (zo lang zou ik er eens over moeten doen op mijn werk). De volgende keer heb je een medewerker aan de lijn die het standaard smoesjes handboek er bij pakt en je glashard zit te vertellen dat je zelf je zaakjes niet op orde hebt. Als het ergens aanhangig wordt gemaakt (Radar, Kassa) dan zorg ik dat mijn handtekening eronder wordt gezet. Ik wil maar 1 ding en dat is dat ik om en nabij de snelheid krijg waar ik voor betaal. Overigens leuk dat de KPN tot in mijn meterkast glasvezel heeft aangelegd, maar wanneer kunnen we hier eens gebruik van maken? (ik weet dat deze vraag niet op dit forum thuis hoort) Zoals wel te merken valt is de frustratie al hoog opgelopen bij mij. Je zou er bijna door gaan verhuizen ![]() |
|
|
Highway |
Geplaatst op 20 April 2010, 17:12
|
![]() Superbeheerder ![]() » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 619 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Quote Skippy schreef: Overigens leuk dat de KPN tot in mijn meterkast glasvezel heeft aangelegd, maar wanneer kunnen we hier eens gebruik van maken? (ik weet dat deze vraag niet op dit forum thuis hoort) Toch is het een goede opmerking die hier thuishoort. CaiWay dient zich te realiseren dat er alternatieven zijn en dat daar gebruik van wordt gemaakt als mensen ontevreden blijven. Overigens zou je voor KPN eens kunnen kijken op de dochter gebruikers groepen, http://kpn.gebruikers.eu en http://glasvezel.gebruikers.eu ![]() |
|
|
Niks |
Geplaatst op 21 April 2010, 09:17
|
@magicwizz, het verschil is marginaal, maar bedankt voor de tip (http://naaldwijk.speedtest.net/ )![]() ![]() |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid met nieuw Ultra *32MB', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wifi snelheid te laag | Eigen netwerk | : 5 | 17 Jul 2022 |
Delta investeert in uitbreiding nieuw en bestaand netwerk | Nieuws van CaiWay/Delta | : 26 | 09 Oct 2021 |
snelheid niet stabiel | Storing | : 5 | 21 May 2020 |
G600 vs G500 relatief lagere snelheid? | Snelheid | : 7 | 27 Dec 2019 |
Groot verschil in snelheid bij VPN | Algemeen | : 6 | 22 Sep 2018 |
Sorry, de Black Friday deals zijn voorbij. Kijk voor nieuwe acties op Delta_flexpakket