Onderwerp bekijken
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
Pagina 2 van 2: 12
|
glasvezel abbo standaard maassluis
|
|
Migow |
Geplaatst op 07 September 2013, 18:22
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Tijdje geleden glas start besteld en stond ook op email en bij bestelling GRATIS HD ontvanger. Pakket gekregen zonder HD ontvanger. Klantenservice gebeld en hem verteld dat ik deze niet gekregen had. Veel heen en weer gepraat, maar had NOOIT een HD ontvanger eerder ontvangen van CAiway. Ik heb er zelf een aangeschaft via redcoon, maar in hun voorwaardes wordt nu alle apparatuur in bruikleen gegeven. Dus heb er recht op klaar uit! De meneer aan de lijn kwam er niet uit en zei tegen mij dat ik het online formulier maar moest invullen . Dit gedaan en ticketnummer gekregen. Na 1,5 week maar eens via twitter gevraagd wat de status was Dit was het antwoord na 20 minuten: Je mail stond nog uit bij de administratie maar deze hebben wij nu behandeld. De HD ontvanger word opgestuurd. ^AH 2 dagen later heb ik de HD ontvanger ontvangen. Dussssssssss caiway meet gewoon met 2 maten. Jullie hebben er recht op als jullie nooit eerder er 1 hebben ontvangen. Ik zou het er niet bij laten zitten en een klacht indienen. Succes |
|
|
dekneet |
Geplaatst op 07 September 2013, 21:59
|
Activiteit » maassluis » 3144kd » Alles-in-1 Plus » Genexis Titanium-52 » sitecom X4-N400 » Enjoy TV » Entone IPTV Berichten: 10 Lid sinds: 12 Dec 2011 |
ron jouw bestelling ziet er hetzelfde uit als de mijne,heb hetzelfde pakket hier staat toch duidelijk de HD digitale ontvanger en niet de interactieve ontvanger gaat dus bij meer mensen zo,dacht dat het alleen bij mij was |
|
|
Adios |
Geplaatst op 07 September 2013, 22:17
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Welnee, dit is typisch Caiway. Dingen beloven en daarna niet nakomen. |
|
|
dekneet |
Geplaatst op 08 September 2013, 15:22
|
Activiteit » maassluis » 3144kd » Alles-in-1 Plus » Genexis Titanium-52 » sitecom X4-N400 » Enjoy TV » Entone IPTV Berichten: 10 Lid sinds: 12 Dec 2011 |
Op twitter dan maar mijn ongenoegen kenbaar gemaakt,kijken of dat helpt Kwam er vandaag ook achter dat ik geen filmnet en de extra zender,s niet meer kan bekijken met gebruik van de smartcard,die volgens mijn caiway wel in de lijst staan,ook na reset van card en pincode geen werking Zullen denk de smartcard wel geannuleerd hebben Wederom een mail gestuurd,over het niet naleven van de voorwaarden en het niet leveren van de HD ontvanger die in het pakket zou moeten zitten Jammer dat ik er een jaar aan vast zit,maar ga kijken of ik ervan af kan , heb een jurist via mijn werk , die ziet mogelijkheden om te annuleren omdat ze de voorwaarden die ze zelf stellen niet nakomen naar de klant Hij zegt ook dat er nergens staat dat bestaande klanten deze ontvanger niet krijgen,hij vind het misleidend omdat het wel in de aanvraag staat wacht af hoe ze reageren op mijn mail |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'glasvezel abbo standaard maassluis', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 Feb 2023 |
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel | Hardware instellingen | : 4 | 31 May 2022 |
DVB-C via Caiway glasvezel? | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 4 | 10 Nov 2021 |
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter | Snelheid | : 11 | 24 Sep 2021 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie