Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Klacht over activeren glas in Kudelstaart
|
|
popmart1970 |
Geplaatst op 14 August 2013, 07:50
|
Activiteit » Schiedam » 3123CA » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Belkin N600 » Humax iRHD-5050c Berichten: 144 Lid sinds: 14 May 2012 |
Tjonge jonge wat is dat nou steeds CAIWAY !!! vorig jaar juni geen problemen gehad met communicatie bij mijn aansluiting....echter mijn hemel wat is dat toch een crime geworden de laatste tijd!!!! Geen beloftes nakomen....geen contact opnemen etc. Caiway neem jezelf ajb serieus...want als jullie dat zelf niet fatsoenlijk doen....hoe kunnen wij jullie dan ooit nog serieus nemen en vertrouwen!!! @Floris hoop echt voor je dat dit zsm geregeld wordt voor je!!! Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!!
|
|
|
Floris |
Geplaatst op 14 August 2013, 14:29
|
Activiteit » Kudelstaart » 1433AK » DELTA Flexpakk.1Gig » Genexis Titanium-22 » Asus RT-AX89X » 120+ » Amino Kamai7x (2x) Berichten: 31 Lid sinds: 11 Aug 2013 |
Dank voor de steun @popmart1970. Maar ik laat het zo langzamerhand maar gewoon over me heen komen. Ook hier wordt ik door Webcare om gegevens gevraagd zodat ze mee kunnen kijken, maar daar lees je ook niets over. Dus is het gewoon klantjepesten..... 14-08-2013 (woensdag) 14:11 uur. Weer een dag later nog maar eens geprobeert. En wat denk je? Juist. Niets! Ik had niets anders verwacht. En we sukkelen verder. Ook tweedelijns doet dus een belofte, blijkt natuurlijk dat degene die hij erop uit stuurt niet doet wat 'm gevraagd wordt, dus dan maar de weg van de minste weerstand en je kop in 't zand steken. Ik snap zo'n bedrijf niet dat ze het uiteindelijk vreemd vinden dat ze door hun klanten en de politiek bij beleidswisselingen uitgescheten worden. Helaas duurt dat gemiddeld een jaar of 20! Maargoed, beleidsmakers zijn nooit snel, en meestal helpt concurrentie ook niet veel. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 14 August 2013, 14:48
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ondanks die nieuwe directeur is het nog steeds kommer en kwel bij Caiway als ik lees wat iedereen als klant maar moet slikken van Caiway. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 14 August 2013, 15:44
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Beste Floris, Ik heb de betreffende medewerker gesproken. Hij zal vandaag contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Arjan in ‘t Hout Caiway Webcare Team
|
|
|
Highway |
Geplaatst op 14 August 2013, 19:14
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 615 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
En??
|
|
|
Floris |
Geplaatst op 14 August 2013, 19:18
|
Activiteit » Kudelstaart » 1433AK » DELTA Flexpakk.1Gig » Genexis Titanium-22 » Asus RT-AX89X » 120+ » Amino Kamai7x (2x) Berichten: 31 Lid sinds: 11 Aug 2013 |
14-08-2013 (woensdag) Vervolg..... 16:30 uur. Gebeld door dezelfde tweedelijns medewerker als afgelopen maandag. Hij verontschuldigde zich ervoor dat hij onduidelijk was in het wanneer de patch kabel geplaatst ging worden. Dat was dus vandaag. Nu moest alles goed gaan. Ik was niet thuis op het moment van dit telefoontje, pas rond 7 uur vanavond! 19:05 uur. Weer vol hoop, eerst het glasmodem 5 minuten stroomloos. Toen modem opgestart, daarna computer op gaan starten. En wat denk je? Juist, hetzelfde bericht als anders: ER IS EEN FOUT OPGETREDEN U kunt op dit moment niet het activeringsproces afronden. Neem contact op met de Caiway Klantenservice via 088 2249 111 Zucht..... Dus morgen weer bellen, wetende dat de bewuste tweedelijns medewerker vanaf morgen op vakantie is..... |
|
|
Floris |
Geplaatst op 14 August 2013, 20:28
|
Activiteit » Kudelstaart » 1433AK » DELTA Flexpakk.1Gig » Genexis Titanium-22 » Asus RT-AX89X » 120+ » Amino Kamai7x (2x) Berichten: 31 Lid sinds: 11 Aug 2013 |
Jawel hoor. Kabel werkt gelukkig nog gewoon. Maar je hebt gewoon een bepaald verwachtingspatroon vanaf het moment dat je het besteld hebt. Anderzijds is het ruim 20 euro goedkoper, dus het kost mij gewoon geld! |
|
|
Floris |
Geplaatst op 15 August 2013, 15:27
|
Activiteit » Kudelstaart » 1433AK » DELTA Flexpakk.1Gig » Genexis Titanium-22 » Asus RT-AX89X » 120+ » Amino Kamai7x (2x) Berichten: 31 Lid sinds: 11 Aug 2013 |
15-08-2013 (donderdag) 13:55 tot 14:27 aan de lijn gehangen (31 minuten en 58 seconden!). Van eerstelijns naar tweedelijns. Ze zien mijn modem niet! Typisch, ik kom wel in het activatiescherm met nog steeds: ER IS EEN FOUT OPGETREDEN U kunt op dit moment niet het activeringsproces afronden. Neem contact op met de Caiway Klantenservice via 088 2249 111 Dus er is verbinding, maar volgens mij nog steeds met het verkeerde adres! Monteur die gisteren de patch kabel heeft vervangen zit vandaag in Naaldwijk en kan niet zomaar even omrijden naar Kudelstaart. Hij gaat morgen kijken of hij zijn werk gisteren wel goed heeft gedaan. De tweedelijns medewerker zei dat de patch kabel nog steeds gekruist zit en wil er niet in mee dat die monteur dus zijn werk niet goed heeft gedaan. Bij mij is 1 + 1 nog steeds 2! Ik vroeg of de monteur dan niet even naar mijn huis komt om zeker te weten dat het systeem werkt. Oftewel bij het activeren is. Maar dat kon niet want daar heeft hij de apparatuur niet voor bij zich. Ik zei dat hij daarvoor dan beter mijn computer moest gebruiken, maar dat kon nog steeds niet. Toen was mijn geduld op en nam ik maar vriendelijk afscheid voordat ik ontplof! |
|
|
Htr |
Geplaatst op 15 August 2013, 20:33
|
Activiteit » Kudelstaart » 1433 NS » Alles-in-1 Totaal » Linksys Smart Wi-Fi Router EA6 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 39 Lid sinds: 02 Sep 2012 |
Moeten ze je glasvezel nog graven met de hand wat een snelheid voor het verwerken van een probleem |
|
|
Htr |
Geplaatst op 15 August 2013, 20:35
|
Activiteit » Kudelstaart » 1433 NS » Alles-in-1 Totaal » Linksys Smart Wi-Fi Router EA6 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 39 Lid sinds: 02 Sep 2012 |
Waar caiway verdwijnt upc verschijnt |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klacht over activeren glas in Kudelstaart', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 Feb 2023 |
(Glas) Modem en Powerline | Hardware instellingen | : 4 | 15 Mar 2021 |
Nieuwe glas modem | Eigen netwerk | : 14 | 21 Dec 2020 |
Openstellen caiway glas voor andere providers | CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) | : 32 | 10 Feb 2020 |
geen telefoon na activatie glas verbinding | Storing | : 5 | 24 Dec 2019 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie