Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Klacht over activeren glas in Kudelstaart
popmart1970
Tjonge jonge wat is dat nou steeds CAIWAY !!! vorig jaar juni geen problemen gehad met communicatie bij mijn aansluiting....echter mijn hemel wat is dat toch een crime geworden de laatste tijd!!!! Geen beloftes nakomen....geen contact opnemen etc. Caiway neem jezelf ajb serieus...want als jullie dat zelf niet fatsoenlijk doen....hoe kunnen wij jullie dan ooit nog serieus nemen en vertrouwen!!!

@Floris hoop echt voor je dat dit zsm geregeld wordt voor je!!!Angry
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up

Floris
Dank voor de steun @popmart1970. Maar ik laat het zo langzamerhand maar gewoon over me heen komen. Ook hier wordt ik door Webcare om gegevens gevraagd zodat ze mee kunnen kijken, maar daar lees je ook niets over. Dus is het gewoon klantjepesten.....

14-08-2013 (woensdag)
14:11 uur. Weer een dag later nog maar eens geprobeert. En wat denk je? Juist. Niets! Ik had niets anders verwacht.

En we sukkelen verder. Ook tweedelijns doet dus een belofte, blijkt natuurlijk dat degene die hij erop uit stuurt niet doet wat 'm gevraagd wordt, dus dan maar de weg van de minste weerstand en je kop in 't zand steken. Ik snap zo'n bedrijf niet dat ze het uiteindelijk vreemd vinden dat ze door hun klanten en de politiek bij beleidswisselingen uitgescheten worden. Helaas duurt dat gemiddeld een jaar of 20! Maargoed, beleidsmakers zijn nooit snel, en meestal helpt concurrentie ook niet veel.

Adios
Ondanks die nieuwe directeur is het nog steeds kommer en kwel bij Caiway als ik lees wat iedereen als klant maar moet slikken van Caiway.

Caiway Webcare
Beste Floris,

Ik heb de betreffende medewerker gesproken. Hij zal vandaag contact met je opnemen.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout
Caiway Webcare Team

Highway
En??
Wink

Floris
14-08-2013 (woensdag) Vervolg.....
16:30 uur. Gebeld door dezelfde tweedelijns medewerker als afgelopen maandag. Hij verontschuldigde zich ervoor dat hij onduidelijk was in het wanneer de patch kabel geplaatst ging worden. Dat was dus vandaag. Nu moest alles goed gaan. Ik was niet thuis op het moment van dit telefoontje, pas rond 7 uur vanavond!
19:05 uur. Weer vol hoop, eerst het glasmodem 5 minuten stroomloos. Toen modem opgestart, daarna computer op gaan starten. En wat denk je? Juist, hetzelfde bericht als anders:
ER IS EEN FOUT OPGETREDEN
U kunt op dit moment niet het activeringsproces afronden.
Neem contact op met de Caiway Klantenservice via 088 2249 111

Zucht.....
Dus morgen weer bellen, wetende dat de bewuste tweedelijns medewerker vanaf morgen op vakantie is.....

Floris
Jawel hoor. Kabel werkt gelukkig nog gewoon. Maar je hebt gewoon een bepaald verwachtingspatroon vanaf het moment dat je het besteld hebt. Anderzijds is het ruim 20 euro goedkoper, dus het kost mij gewoon geld!

Floris
15-08-2013 (donderdag)
13:55 tot 14:27 aan de lijn gehangen (31 minuten en 58 seconden!). Van eerstelijns naar tweedelijns. Ze zien mijn modem niet! Typisch, ik kom wel in het activatiescherm met nog steeds:
ER IS EEN FOUT OPGETREDEN
U kunt op dit moment niet het activeringsproces afronden.
Neem contact op met de Caiway Klantenservice via 088 2249 111
Dus er is verbinding, maar volgens mij nog steeds met het verkeerde adres!
Monteur die gisteren de patch kabel heeft vervangen zit vandaag in Naaldwijk en kan niet zomaar even omrijden naar Kudelstaart. Hij gaat morgen kijken of hij zijn werk gisteren wel goed heeft gedaan. De tweedelijns medewerker zei dat de patch kabel nog steeds gekruist zit en wil er niet in mee dat die monteur dus zijn werk niet goed heeft gedaan. Bij mij is 1 + 1 nog steeds 2!
Ik vroeg of de monteur dan niet even naar mijn huis komt om zeker te weten dat het systeem werkt. Oftewel bij het activeren is. Maar dat kon niet want daar heeft hij de apparatuur niet voor bij zich. Ik zei dat hij daarvoor dan beter mijn computer moest gebruiken, maar dat kon nog steeds niet. Toen was mijn geduld op en nam ik maar vriendelijk afscheid voordat ik ontplof!

Htr
Moeten ze je glasvezel nog graven met de hand wat een snelheid voor het verwerken van een probleem

Htr
Waar caiway verdwijnt upc verschijnt

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klacht over activeren glas in Kudelstaart', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 Feb 2023
(Glas) Modem en Powerline Hardware instellingen : 4 15 Mar 2021
Nieuwe glas modem Eigen netwerk : 14 21 Dec 2020
Openstellen caiway glas voor andere providers CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 32 10 Feb 2020
geen telefoon na activatie glas verbinding Storing : 5 24 Dec 2019
De Delta Black Friday Deals!
  • 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
  • 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
  • In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
  • Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
  • Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket

Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
Advertentie