obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld telefonie problemen met CaiWay/Delta Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
Telefoonverbinding valt soms weg.
whollander
Ik beschik sinds een maand of twee over het glasvezel alles in 1 - basispakket van Caiway. Mijn telefoonverbinding valt na enige tijd soms weg. Het begin van het gesprek lijkt goed (soms een lichte ruis al), maar na een tiental seconden valt de verbinding weg en maakt plaats voor ruis. Als het bij meerdere gesprekken achter elkaar plaats vindt, lijkt een reset van mijn glasmodem te helpen. En ja....ik heb alle kabels en telefoons vervangen. Ook eventueel storende factoren in de buurt van mijn glasmodem heb ik verwijderd (oa Powerlines en adapters). Mijn internetsnelheid bedraagt overigens keurig 75 kbps up/down (ook getest met nieuwsgroepen.)
Gewijzigd door whollander op 01 maart 2013, 12:11
 
erlinden

Quote

Mijn internetsnelheid bedraagt overigens keurig 75 kbps up/down (ook getest met nieuwsgroepen.)

Ik mag hopen dat het 75 Mbps is...Grin

Volgens mij heb ik al een topic hier voorbij zien komen van iemand die vergelijkbare problemen heeft...heb je dat al gevonden?
Wat zegt de helpdesk/webcare ervan?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoonverbinding valt soms weg.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verbinding valt telkens weg CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 01 mei 2022
Web tv valt uit Interactieve TV, Pay Per Event : 16 16 apr 2021
internet valt regelmatig weg Eigen netwerk : 1 16 feb 2021
Sonosgeluid valt weg bij TV Algemeen : 2 03 okt 2020
Beeld kamia 7x valt 2 seconden weg Hardware instellingen : 3 17 feb 2020
Advertentie