obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
keuze glasvezel provider
kellemes
Ik begrijp ondertussen dat mijn woongebied (De Kwakel) begin 2014 glasvezel zal hebben..
Ik vraag mij alleen af wanneer ik (of ik) een andere provider zal kunnen kiezen dan Caiway voor het afnemen van een produktenpakket.
Of zit ik tot in de eeuwigheid vast aan deze ene provider voor glasvezel?
 
Adios
Ik vrees het laatste. Daar waar CIF op zijn website tettert dat het glasvezel open is, zit helaas alleen Caiway erop. Wij in Krimpen hebben al meer dan twee jaar alleen Caiway en Caiway.

Ook op het glasvezelnetwerk van COGAS en CIF gezamenlijk zit alleen Caiway.
Wel allemaal zeer opvallend..
 
kellemes
Mocht het inderdaad zo zijn.. dan is het vooral treurig.
Sinds mijn verhuizing van Amsterdam naar de bizarre wereld van Caiway is mijn vertrouwen in dit bedrijf tot het nulpunt gedaald.
Verder lijkt het me dat gezonde concurrentie zelfs een bedrijf als Caiway tot betere prestaties kan bewegen.

Ik vraag mij toch af wat voor deals deze partijen (CIF, Caiway) hebben gesloten en of wij (eindgebruikers) daar zicht op mogen hebben.

Thanks.
 
Caiway Webcare
Als investeringsfonds legt CIF onder meer elektronische communicatienetwerken aan, naast het beheer en onderhoud daarvan.

Ook verhuren ze deze netwerken voor langere termijn aan dienstenaanbieders. De glasvezelnetwerken die CIF in beheer hebben, staan open voor verhuur aan meerdere aanbieders tegelijk. Caiway is een voorbeeld van een aanbieder die gebruik maakt van één van de glasvezelnetwerken.

Op dit moment is er nog geen andere partij die gebruik maakt van hetzelfde netwerk. CIF is echter zeer geïnteresseerd in dienstenaanbieders die naast Caiway in willen stappen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Ik vind het toch zo vreemd dat ondanks dat CIF zeer geinteresseerd is in meer aanbieders op de glasvezel, er geen kip bijkomt naast Caiway.

Bij Reggefiber worden het er steeds meer, maar bij CIF...............
 
Adios
Waarom is eigenlijk die tweede glasvezel aangelegd door CIF als deze toch niet gebruikt wordt?
 
Murgen
Wat dacht je van een reserve glasvezel, mijn verzuurde vriend? Whistl
 
Adios
Er ligt toch ook geen reserve coaxkabel in de woningen bij mensen? Waarom dan wel voor de glasvezel?
 
Murgen
Glasvezel is lastiger en duurder te verwerken en te lassen. Goedkoper om een 2e vezel ernaast te leggen.
 
IPv6-Router
Op zich is glasvezels lassen niet zo'n groot probleem. Twee vezels afmonteren is inderdaad makkelijker dan dit op een later tijdstip te doen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'keuze glasvezel provider', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
Conflict met IP provider CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 26 dec 2021
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
Advertentie