obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
Modem in meterkast?? Regen==>drup?
Radar
Ik heb nu alles-in-1 via de coax.....dat werkt prima: coax is doorgetrokken van meterkast naar huiskamer en daar staat de TV, draadloze router en basisstation van de telefoon.
Er is nu een glasvezelaansluiting gemaakt in de meterkast, waar ook de coax binnenkomt.
Om nu een zelfde situatie te creƫren met glas, zouden er 3 kabels bij de coax getrokken moeten worden: 1x utp voor ipTV, 1x utp voor internet en 1 telefoonkabel ....voor de telefoon.
Dat is fysiek helaas niet mogelijk: het past gewoon niet.

Om de router en basisstation in meterkast te plaatsen vindt ik geen optie: dan ga ik er alleen maar op achteruit!
En dan zit ik nog met de TV......

Is het niet mogelijk om 1 utp kabel erbij te trekken en die verderop weer te splitsen in in TV. i-net en telefoon?
Of de glasvezel doortrekken naar de woonkamer?

Wanneer dat niet mogelijk is, laat ik het hele glasgebeuren maar aan me voorbijgaan....
 
Radar
Alles is beton.....muren, vloeren en plafond.
En er liggen tegels op de vloer....

De beste optie zou glasvezel doortrekken zijn....maar of dat mogelijk is.....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem in meterkast?? Regen==>drup?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Eigen (Fritzbox) modem instellingen Hardware instellingen : 4 28 jan 2022
Advertentie