obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Digitale ontvangst mogelijk met tv-kaart in PC?
Cees
Vanaf maart 2013 kun je zonder smartcard digitale TV ontvangen in Hendrik-Ido-Ambacht dankzij Caiway. Nu heb ik in mijn PC een tv-kaart zitten waarmee in gewone analoge ontvangst heb. Is het nu mogelijk om ook digitale tv te bekijken via deze tv-kaart in mijn PC omdat je er toch geen smartcard bij nodig hebt.

Gr.
Cees.
 
Adios
Ik wou dat wij in Krimpen zonder smartcard naar het basispakket konden kijken.

Ik gun het jullie van harte in Hendrik Ido Ambacht hoor.

Jullie kunnen op een onbeperkt aantal televisies in je huis zonder bij te hoeven betalen naar het basicpakket kijken.

Maar ik begrijp niet waarom Caiway in Krimpen, Albrandswaard en Loenen het basispakket wel achter de smartcard heeft gegooid, terwijl er toch geen tweede aanbieder is (op de coaxkabel van CIF)
in Krimpen aan den IJssel, Loenen en Albrandswaard. Wij moeten vanaf het vierde televisietoestel weer 18 euro extra per maand afrekenen met Caiway. Wees blij dat jullie daar geen last van hebben in Hendik Ido Ambacht. Jullie lopen gelukkig gelijk met de andere Caiwaygemeenten waar het baispakket ongecodeerd is.

Het blijft een duistere zaak, zonder geldige verklaring van Caiway waarom wij in Krimpen, Loenen en Albrandwaard zo benadeeld worden door Caiway.

Jullie veel plezier in Hendrik Ido Ambacht met het ongecodeerde basispakket.
Gewijzigd door Adios op 25 oktober 2012, 07:58
 
Cees
Beste 4K,

ik hoop voor je dat Caiway ook bij jullie uiteindelijk het basispakket ongecodeerd gaat doorgeven. Ik denk dat Caiway daar uiteindelijk ook niet onderuit zal komen om dat te doen, lijkt mij. Het zou wel erg krom zijn om het in de ene plaats wel en de andere plaats niet te doen.

Groet,
Cees
 
Adios
Het is vanaf het begin al zo krom geweest als de meest rasechte banaan, maar toch heeft Caiway het al twee jaar volgehouden in Krimpen en Loenen om deze burgers beperkingen op te leggen en extra financiele lasten. Dus eerst zien, dan geloven.

Zowiezo moet in Krimpen in december nog de volledige analoge uitschakeling plaatsvinden en wellicht geldt dat ook voor Loenen.
Dan kunnen ze dat gelijk meenemen.

Ook is het in deze tijd van toenemende concurrentie natuurlijk veel slimmer om iets te bieden wat een andere aanbieder niet heeft. Op een onbeperkt aantal televisies in hoge kwaliteit naar het volledige basispakket kunnen kijken. Dat kan KPN of Telfort of XS4all of Tele2 of Vodafone niet bieden.. Hiermee heeft Caiway dus een sterkte troef in handen, maar te grabbel gegooid in Krimpen en Loenen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitale ontvangst mogelijk met tv-kaart in PC?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Digitale ontvanger Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 24 sep 2022
Streaming diensten niet mogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 14 09 jul 2021
Geen switch mogelijk vanwege interactieve TV ? Eigen netwerk : 6 05 dec 2020
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Advertentie