Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
Snelheid met nieuw Ultra *32MB
|
|
fari2012 |
Geplaatst op 12 April 2010, 19:59
|
Activiteit Berichten: 33 Lid sinds: 29 Nov 2009 |
En ja hooooooor we zijn er weer na iets meer dan een maandje..... Ik ga nu maar die testen van dat mailtje invullen en opsturen... |
|
|
Dan |
Geplaatst op 12 April 2010, 22:02
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 12 Apr 2010 |
Beste Caiway downloadsnelheid lotgenoten, wat ben ik blij dat ik dit forum heb gevonden, ik dacht dat ik de enige in Nieuw Oosteinde te Aalsmeer met Internet problemen was. Na wederom een telerstellend gesprek met Caiway (de medewerker Melvin was overigens zeer behulpzaam maar de storingsdienst is een drama), die blijven je maar mailtjes met hun standaard beginners testdocumentje mailen en zeggen dat het in je eigen huisinstallatie zit. Zojuist mijn tweede officiele klacht aan customer care gemaild, die hopelijk meer resultaat gaat bieden. ik heb sinds eind 2009 begin 2010 download snelheid problemen. Begin februari werden deze door een herverdeling in de wijkkast opgelost en kreeg ik zelfs ter vervanging van mijn oude modem gratis het ARRIS modem. Vervolgens vanaf begin februari tot gistermiddag geen enkel probleem met de abonnement downloadsnelheid ondervonden. Van het ene op het andere moment viel gistermiddag de verbinding helemaal weg, deze herstelde zich (zonder handmatige tussenkomst) vroeg in de avond naar een dramatische snelheid van max 2mbit. Vannacht en vanmorgen weer de juiste abonnement snelheid, vanmiddag en nu in de avond helaas weer op 1 a 2 mbit. Dit zijn voor mij dezelfde verschijnselen als in eind 2009 en begin 2010. Begin 2010 kwam eindelijk na vele telefoontjes en mailtjes het hoge woord bij Caiway er uit. Ze vertelde toen dat er een probleem in de wijkkast op contactdoos 18 zat. Er zou een herverdeling in januari plaatsvinden en die zouden alles oplossen. Dit bleek toen gelukkig ook het geval tot gistermiddag. Nu zou je denken, hey deze klant heeft eerder soortgelijke problemen gehad en werden door de herverdeling opgelost, wellicht moeten we het wederom daar zoeken. Nou nee hoor, het zit in uw eigen huisinstallatie meneer. Mijn reactie uiteraard gefrustreerd ping aub mijn buren. Dat is vreemd meneer zij hebben dezelfde packet loss als u, dus ook problemen. Vervolgens zegt ie:"Vreemd, we hebben echter geen andere klachten uit Nieuw Oosteinde ontvangen) Zijn (Melvin van de helpdesk) reactie, ik neem toch maar even contact op met de Caiway storingsdienst maar die weigerde vervolgens er een centraal probleem van te maken. Hun reactie, we zien niets in de grafieken, graag het testdocumentje invullen en opsturen, dan kijken we eventueel verder. Onvoorstelbaar, enigzins radeloos opgehangen en meteen een uitgebreide gang van zaken mail met onderwerp "officiele klacht" naar de customer care afdeling gemaild. Lang verhaal maar laat je niet afschepen met hun standaard testdocumentje want die gaat je niet helpen. Hopelijk heb ik morgen antwoord van customer care en dan zal ik die hier posten. Succes allemaal en blijf ze bestoken! screenshot van de frustratie. Gewijzigd door Dan op 12 April 2010, 22:25 |
|
|
Dan |
Geplaatst op 13 April 2010, 06:28
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 12 Apr 2010 |
In mijn geval is dus het vreemde dat ik in de nacht en vroeg in de ochtend wel mijn abonnement snelheid haal. Vanaf het middaguur zal deze weer gaan dalen tot ie vroeg in de avond weer tussen de 1 en 2 mbit zit, om gek van te worden. Het lijkt dus om een soort van over capaciteit in de wijk te gaan, hoe meer buren online hoe slechter de verbinding. Vandaar de herverdeling in de wijkkast begin dit jaar, waar Caiway nu niet aan wil. Het is natuurlijk ook vreemd te noemen dat ik de afgelopen 2 maanden nergens last van heb gehad en dat het downloadsnelheid probleem sinds zondag jl. van het ene op het andere moment weer ontstaat. Gewijzigd door Dan op 13 April 2010, 06:33 |
|
|
markmart |
Geplaatst op 13 April 2010, 08:10
|
Activiteit Berichten: 130 Lid sinds: 09 Feb 2010 |
@Dan,het heeft niks met capaciteit problemen te maken, dat is wat ze je graag wijs maken omdat ze zelf geen voldoende inzicht hebben over hun eigen netwerk. Als ik hier in Uithoorn kijk is het op de momenten dat het goed is ook echt heel goed, ongeacht het tijdstip wanneer ik een test uitvoer, en geloof me ik test zeer regelmatig omdat ik mijn vertrouwen kwijt ben in Caiway. Ik heb toen ook hele discussie gehad, maar er is of iets stuk in hun netwerk of ze hebben iets niet goed gepatcht of wat dan ook, en nu is het weer maanden wachten misschien totdat er een slimmerik op staat die de fout ontdekt, en wij als klant elke maand gewoon het volle pond blijven betalen. Ik kan niet wachten totdat KPN VDSL aanbied in onze wijk, dan ben ik weg. Ik had voorheen Wannadoo ADSL, dat was bagger, maar Caiway slaat helemaal alles. Ik heb gisteravond een email gestuurd naar customersupport, nu maar afwachten wat ze daar mee gaan doen. |
|
|
Dan |
Geplaatst op 13 April 2010, 09:41
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 12 Apr 2010 |
@MarkMart, het leek toen een goed verhaal (de over capaciteit) dat ik te graag wilde aannemen. ;-) Zojuist een reactie op mijn klacht aan customer care ontvangen. Ze geven toe dat er afgelopen zondag een storing heeft plaatsgevonden, en dat nu blijkt dat er vervolgens een probleem is ontstaan dat ze gisteravond na mijn telefoontje ontdekt hebben. Goede en eerlijke reactie maar je gaat er toch vanuit dat Caiway pro-actief zijn zaken monitoord ipv re-actief actie onderneemt. Maar goed, ik hoop op het beste, ik hou jullie op de hoogte. Geachte heer, Bedankt voor uw email. Helaas was tijdens uw telefoongesprek met onze helpdesk nog niet bekend dat er zich na de storing van zondag een probleem had voorgedaan. Op dit moment wordt het probleem onderzocht, wij hopen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Beschouwd u deze email als een ontvangstbevestiging van uw klacht, zodra er meer bekend is over de oorzaak zal ik u nader informeren. Met vriendelijke groet, Caiway Customer Care Gewijzigd door Dan op 13 April 2010, 09:46 |
|
|
markmart |
Geplaatst op 13 April 2010, 13:26
|
Activiteit Berichten: 130 Lid sinds: 09 Feb 2010 |
@DAN, ik heb een soort gelijke reactie vanmorgen gekregen van Caiway, ben der opzicht wel blij mee dat er zo snel erkent wordt dat er nog een probleem gaande is in tegenstelling tot de vorige keren, want toen werd het keer op keer op capaciteit gebrek gegooid wat dus uiteindelijk helemaal het punt niet bleek te zijn. NU is me enigste zorg nog hoe snel de storing opgelost wordt, want ik accepteer absoluut niet dat dit weer enkele maanden gaat duren, het mag hoog uit enkele werkdagen duren, en dat vindt ik nog aan de lange kant. |
|
|
MarkSluijter |
Geplaatst op 13 April 2010, 18:45
|
Activiteit Berichten: 49 Lid sinds: 18 Oct 2009 |
Het vreemde vind ik dan wel dat mijn internet zondagavond na de storing gewoon de normale snelheid had. Pas gisteravond was het mis met 1,70 Mb. Vanochtend weer normaal 32 Mb en nu maar 9 Mb. Het zal allemaal wel. Ik heb trouwens nog geen inhoudelijke reactie gehad op mijn mail van gisteravond. Gewijzigd door MarkSluijter op 13 April 2010, 18:46 |
|
|
fari2012 |
Geplaatst op 13 April 2010, 19:27
|
Activiteit Berichten: 33 Lid sinds: 29 Nov 2009 |
Momenteel weer raak bij caiway....SD 11 wachtende voor u sinds 18:00 Hmmmmmm Drama wederom.... Nu iets van 2 mb voor een 32 ultra..... |
|
|
markmart |
Geplaatst op 13 April 2010, 19:39
|
Activiteit Berichten: 130 Lid sinds: 09 Feb 2010 |
Snelheid hier vanavond ook nog heel slecht, gaat dit nou gewoon weer ruim een maand duren Caiway kennende, wat gaan wij hier met zijn allen aan doen? De helpdesk bellen heeft trouwens geen zin, je moet klagen bij Customer support, de helpdesk wil en kan jou alleen maar helpen volgens hun script, dat kost jou alleen maar tijd, probleem ligt bij hun, dat is heel duidelijk, dus alle tijd die je aan de telefoon hangt met hun kost je alleen maar geld. Test van zo net. |
|
|
Niks |
Geplaatst op 13 April 2010, 21:37
|
Activiteit » Aalsmeer Berichten: 13 Lid sinds: 22 Dec 2009 |
Het is nog steeds bagger sinds zondag. Overdag goede snelheden en 's avonds te triest voor woorden. 's Ochtends om 8:03 uur: Down 16,76 Mb/s en Up 2,07 Mb/s 's Avonds: Een nieuw dieptepunt! Zonet de helpdesk weer aan de lijn gehad en we zouden morgenavond een aanmerkelijke verbetering moeten bemerken. Ze zijn er mee bezig, men doet verder geen mededelingen over wie 'ze' zijn en 'waar' ze mee bezig zijn! Lekker duidelijk dus . |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid met nieuw Ultra *32MB', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wifi snelheid te laag | Eigen netwerk | : 5 | 17 Jul 2022 |
Delta investeert in uitbreiding nieuw en bestaand netwerk | Nieuws van CaiWay/Delta | : 26 | 09 Oct 2021 |
snelheid niet stabiel | Storing | : 5 | 21 May 2020 |
G600 vs G500 relatief lagere snelheid? | Snelheid | : 7 | 27 Dec 2019 |
Groot verschil in snelheid bij VPN | Algemeen | : 6 | 22 Sep 2018 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie