obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
EINDELIJK DAAR IS TIE super € 5 goedkoper nu nog het modem gratis !! of korting !!
joey123
Beste heer, mevrouw,

Caiway heeft goed nieuws voor u. Per 1 mei verlagen we de prijs van uw Super abonnement met € 5,- per maand. Binnenkort ontvangt u meer informatie en doen we u een aantrekkelijk aanbod.

Vragen?
Bel onze Klantenservice: 088 2249 111. Onze mensen staan u graag te woord.

Met vriendelijke groet,
Caiway

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ik ben benieuwd of er al mensen zijn die een email of een brief hebben gehad over een nieuwe modem voor
het abbonement voor het super abbo !!!

Het schijnt zo te zijn dat je een brief krijgt WANT je moet een nieuwe modem hebben voor het super abbo
je haald die 25 Mbit namelijk NIET meer gaat nu niet verder dan 20 Mbit.

Ben namelijk benieuwd wie al een email of een brief heeft gehad, en of we als super abbos weer de volle pond moeten
betalen of misschien dat we een korting krijgen !!!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
DIT KOMT VAN DE SITE VAN TROS RADAR NOG MEER BOZE MENSEN

Caiway knijpt internetsnelheid? - 10 apr 2011 19:28

Sinds januari 2011 heeft Caiway de internetsnelheid verhoogt. Ik heb een 'Super' abonnement en had eerst een download van 16 mbit/s. Deze is verhoogd naar een snelheid van 25 mbit/s. In theorie, want in de praktijk kom ik niet hoger dan 20. Ik heb hier al verscheidene keren contact met Caiway over gehad. Meerdere malen gebeld en gemaild met de Helpdesk. Telkens kwamen ze met een andere uitleg. Het kwam er op neer dat het steeds aan mij lag. Aan mijn pc configuratie, met netwerksnoeren, de splitter, de afstand tot het aansluitpunt, virussen e.d. Dan was ik weer maar 'half' over en moest ik afwachten tot de snelheidsverhoging volledig was. Toen was 10% signaalverlies acceptabel, vervolgens scheen 20% ook nog te kunnen. Dan moest ik weer een persoonlijk bericht afwachten die inhield dat ik volledig 'over' was. Het kwam er dus op neer dat het vooral niet aan Caiway kon liggen, want op afstand konden ze zien dat er niets mis was.

Nu kwamen ze op hun site met de volgende uitleg:


Citaat:

Modems van het merk Scientific-Atlanta zijn geschikt tot een snelheid van 20 Mbit/s. Wilt u dus optimaal gebruik maken van de nieuwe snelheden die bij het Super abonnement behoren, dan heeft u een nieuw modem nodig.
Gewijzigd door joey123 op 21 april 2011, 07:16
 
jiggy1965
Heb alleen nog een mail ontvangen over dat de prijs van Super met 5 euro verlaagd wordt en we binnenkort een aantrekkelijk aanbod krijgen. Wellicht over de modem? Daarover nog niets ontvangen.

Zie mijn 'tros radar' topic waar je het over hebt:
http://bit.ly/exfIOj
 
maanmist
Goed modem voor weinig zou een goede oplossing zijn.
 
Mario
lees topic en daar is het beruchte addertje onder het gras

daarin staat dat sommige zoals ik een nieuw modem hebben die 25mbit haalt
 
Migow
Vindt het toppie voor diegene die Super hebben, maar vindt het gaat tussen Super en Ultra wel beetje veel worden. 17 Euro wordt het dan.
Standaard 22 Super 32 dan zou Ultra wel 42 mogen worden??
Een tevreden Ultra gebruiker overigens qua snelheid.
3402Smile
 
DH64

Quote

Migow schreef:
Vindt het toppie voor diegene die Super hebben, maar vindt het gaat tussen Super en Ultra wel beetje veel worden. 17 Euro wordt het dan.
Standaard 22 Super 32 dan zou Ultra wel 42 mogen worden??
Een tevreden Ultra gebruiker overigens qua snelheid.
3402Smile


Ik sluit me helemaal aan bij deze stelling met name 42 Euro voor Ultra Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'EINDELIJK DAAR IS TIE super € 5 goedkoper nu nog het modem gratis !! of korting !!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
4 maanden gratis Viaplay bij Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 4 06 okt 2022
Advertentie