Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Sonosgeluid valt weg bij TV
|
|
HalmRi |
Geplaatst op 02 October 2020, 09:48
|
![]() Activiteit ![]() » Gelderland » Genexis » Genexis » Amino Berichten: 1 Lid sinds: 02 Oct 2020 |
Probleem: Televisie kijken: Niet OK => Regelmatig valt het geluid ongeveer 1/10 seconde weg bij of de playbar of een van de Play 1. Vooral bij muziekuitzending is dit zeer irritant omdat je naar "hakkelend geluid" luisterd. Luister ik naar Spotify dan werkt de Sonos prima Delta Glasvezel abonnement Router: Genexis Platform Lunar. Productnaam: Platinum-7840 zowel op 2.4 als op 5 GHz Decoder: Amino Firmware: 20.1.82.0.10 Software versie: 3.4.2 Audio Sync: 0 Scart Modus: CVBS HDMI CEC: uitgeschakeld Sonos Keuken: Play 1 Woonkamer: Playbar + SUB + 2x Play 1 (5.1 system) Sonos OS: S2 build 60381140 Sonos ID: 115563983 Playbar bekabeld aangesloten Audiocompressie: ongecomprimeerd Aansluiting Decoder is aangesloten via een HDMI kabel op een "gewone" HDMI poort op de televisie. Dus niet op een HDMI ARC ingang. De televisie is middels een optische kabel aangesloten op de optische ingang van de Sonos Playbar. Tevens al geprobeerd om de optische kabel vanaf de Sonos rechtstreeks naar de decoder te leggen. |
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 03 October 2020, 12:14
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 467 Lid sinds: 29 Nov 2016 |
Werk je met de standaard optische en HDMI kabel, die al eens vervangen? En al eens gekeken om alles op PCM te zetten? (Het kan zijn dat het audioboard van de TV anders werkt ism je Sonos Vs decoder) Probleem: Televisie kijken: Niet OK => Regelmatig valt het geluid ongeveer 1/10 seconde weg bij of de playbar of een van de Play 1. Vooral bij muziekuitzending is dit zeer irritant omdat je naar "hakkelend geluid" luisterd. Luister ik naar Spotify dan werkt de Sonos prima Delta Glasvezel abonnement Router: Genexis Platform Lunar. Productnaam: Platinum-7840 zowel op 2.4 als op 5 GHz Decoder: Amino Firmware: 20.1.82.0.10 Software versie: 3.4.2 Audio Sync: 0 Scart Modus: CVBS HDMI CEC: uitgeschakeld Sonos Keuken: Play 1 Woonkamer: Playbar + SUB + 2x Play 1 (5.1 system) Sonos OS: S2 build 60381140 Sonos ID: 115563983 Playbar bekabeld aangesloten Audiocompressie: ongecomprimeerd Aansluiting Decoder is aangesloten via een HDMI kabel op een "gewone" HDMI poort op de televisie. Dus niet op een HDMI ARC ingang. De televisie is middels een optische kabel aangesloten op de optische ingang van de Sonos Playbar. Tevens al geprobeerd om de optische kabel vanaf de Sonos rechtstreeks naar de decoder te leggen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sonosgeluid valt weg bij TV', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Verbinding valt telkens weg | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 1 | 01 May 2022 |
Web tv valt uit | Interactieve TV, Pay Per Event | : 16 | 16 Apr 2021 |
internet valt regelmatig weg | Eigen netwerk | : 1 | 16 Feb 2021 |
Beeld kamia 7x valt 2 seconden weg | Hardware instellingen | : 3 | 17 Feb 2020 |
Verbinding valt regelmatig weg | CaiWay/Delta Glasvezel telefonie problemen | : 1 | 31 Aug 2019 |