obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken
Verbruik modem en interactieve tv ontvangers
Murgen
Jaarrekening energieleverancier ontvangen. Minder verbruikt, hogere rekening. Lekker dan. Ik heb nu een vermogens-meter en ben de usual suspects aan het doormeten. Toch schokkend, de cabine met e-drum apparatuur en mac trekt in stand-by toch al snel gemiddeld 20-25 watt. Dat is toch 175 kWh per jaar. 'Maar' 35 euro maar intussen.

1 apparaat kan ik niet meten omdat ik het niet heb. De nieuwe interactieve tv-ontvanger. Weet iemand wat die trekt aan vermogen (link naar type is voldoende, rest kan ik zelf vinden). Dank jullie wel!
 
Sokje
Heb je de Amino Aria 7X ?


https://www.aminocom.com/products/ami...es/aria-7x
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbruik modem en interactieve tv ontvangers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Delta interactieve TV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 22 jan 2023
Advertentie