obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Uitgesteld kijken Entone 515 breekt af
cyberik
De laatste maanden heb ik een probleem met de entone 515. Indien ik via de guide een programma uigesteld bekijk, (Ik heb dit programma dus niet opgenomen)
gebeurt het de laatste tijd continue dat het programma tijdens het kijken opeens stopt. Ik krijg dan de vraag of ik terug wil naar live-tv kijken. Ik kan ja of nee kiezen maar er gebeurt niets. ik moet dan eerst naar exit, dan weer via de guide naar het programma dat ik aan het bekijken was. Dan krijg ik de vraag of ik het programma opnieuw wil starten of op het punt waar ik gebleven was (..min) Als ik dat laatste kies gaat het programma weer verder waar het net gestopt was. Dit gebeurt soms enkele keren per programma. Erg hinderlijk. Ik ben naar de CAIWAY winkel in Naaldwijk geweest. Daar vertelde men mij dat het een sortware probleem is, en dat men er niets aan kan doen. Hebben hier meer mensen last van ???? Voorheen had ik er nl geen last van. Wie weet de oplossing????
 
Bakstenen
Achteraf kijken is slechter als wat je eerst kon bij caiway,nu is meest als Caiway wat veranderd geen verbetering,maar wat ik meest doe is gewoon een reset en meest is het probleem dan opgelost voor even.
Bij opnemen gebeurd het helaas af en toe dat de opname blijft doorlopen,dan heb je een opname van 21 uur is de schijf vol.
Wat je ook kan doen is gewoon terug spoelen soms gebeurd het dat het programma al verder is ,dus niet bij het begin start,je kan dan terug spoelen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitgesteld kijken Entone 515 breekt af', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
TV-kijken wordt nóg leuker Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 24 04 mei 2022
Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 20 jan 2022
Kan niet kijken naar eerdere programma's Interactieve TV, Pay Per Event : 1 09 nov 2021
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Advertentie