obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app.
meh
Ik betaal iedere maand voor Ziggo Sport en beide ESPN pakketten en kan hier ook probleemloos naar kijken op mijn tv. maar als ik op de website of de app kijk kan ik wel naar ESPN kijken maar niet naar Ziggo Sport. Er staat dan dat het pakket geen deel uitmaakt van mijn abonnement.

Iemand tips?

Alvast bedankt.
Meh
 
Bordewolf
Voor beide varianten is er een Go app.
Dus de ESPN-app en de Ziggo Sports app waar alle zenders (en bij ESPN ook meer wedstrijden) op te zien zijn. Je kun daar inloggen met je Caiway gegevens.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
meh
Bedankt!

Blijft het feit dat ik van mening ben dat het ook moet werken op de manier die ik wil.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Advertentie